Akcelerační program FRIN

Letos opět podpoří 7-10 našlápnutých týmů, které se rozhodly některou ze svých fundraisingových kampaní inovovat a výrazně ji kvalitativně posunout, případně rozjet kampaň novou a chtějí si ověřit a  otestovat své předpoklady, nápady a hypotézy. Uzávěrka registrací je 15. března 2019.

Přibývá neziskovek, které se rozhodly vykročit z uzavřenosti klíčových slov projektů a zahleděnosti do sebe, ucházet se o zájem a podporu lidí okolo sebe a dosahovat ve veřejném prostoru změn bez ohledu na to, zda na ně je vypsána grantová výzva.

To není samozřejmé a my si toho vážíme. Smyslem tohoto programu je takové organizace podpořit, umožnit jim rozvíjet existující a testovat nové fundraisingové kampaně. FRIN je fundraisingový inkubátor, střižený po vzoru start-up akcelerátorů, který kombinuje hned několik typů podpory: testování, vzdělávání, mentoring a peer to peer sdílení a doplňuje je o aktuální informace, kazuistiky, on-line poradenství, e-learning, sdílení, inspirace.

Zkušenosti a výstupy programu a spousta dalších zajímavých informací jsou dostupné všem zájemcům na webu FRIN.cz.

 Stručně, jednoduše, prakticky, bez keců…

 V roce 2019 je akcelerační program FRIN opět určen 7-10 našlápnutým týmům, které se rozhodly některou ze svých fundraisingovou kampaní inovovat a výrazně ji kvalitativně posunout, případně rozjet kampaň novou a chtějí si ověřit a  otestovat své předpoklady, nápady a hypotézy.

 Týmům vybraným v otevřeném konkurzu nabízíme:

  • Mentoring a konzultační podporu s prototypováním a testováním kampaní
  • Čtyři tematicky zaměřené workshopy
  • Sdílení zkušeností s ostatními účastníky a s mentory
  • Kazuistiky, informace a doplňkové zdroje z oboru
  • Sdílení a inspiraci na jednodenní konferenci Open Space FRIN

 Nejzajímavější kampaně mohou navíc na konci programu získat:

  • hlavní cenu odborné poroty (mentoři programu a zástupci Nadace České spořitelny) ve výši 30 tisíc Kč nebo cenu veřejnosti ve výši 10 tisíc Kč
  • možnost propagovat svou kampaň na LCD displejích v síti poboček České spořitelny
  • krátkodobou spolupráci s renomovanou reklamní agenturou Young&Rubicam
  • voucher na vzdělávání Českého centra fundraisingu ve výši 5 tisíc Kč

Veškeré informace o programu, pravidla, podmínky, očekávání a harmonogram najdete na webu   www.frin.cz. Přečtěte si je prosím, a pokud máte o účast v programu zájem, vyplňte registrační formulář. Uzávěrka registrací je 15.3.2019 o půlnoci. Na první setkání bude pozváno 15 nejzajímavějších týmů/organizací, které se včas registrovaly a splnily všechna kritéria účasti. Vybrané týmy pro první setkání zveřejníme do 26.3.2018 a všechny uchazeče budeme informovat e-mailem.

S jakýmikoliv dotazy se neváhejte obrátit na Magdalenu Špačkovou,

 info@frin.cz nebo +420 775 117 000.

 

Klíčová slova: