Akcelerační program FRIN 2018

České centrum fundraisingu podpoří 7 - 10 našlápnutých týmů, které se rozhodly některou ze svých fundraisingovou kampaní inovovat a výrazně ji kvalitativně posunout, případně rozjet kampaň novou a chtějí si ověřit a otestovat své předpoklady, nápady a hypotézy.

Chcete letos zvýšit příjmy od dárců aspoň o 250 000 Kč? A chcete přitom být co nejefektivnější? Pojďte s námi otestovat vaši fundraisingovou kampaň a pořádně ji nakopnout!

Přihlaste se do akceleračního programu FRIN!

Přibývá neziskovek, které se rozhodly vykročit z uzavřenosti klíčových slov projektů a zahleděnosti do sebe, ucházet se o zájem a podporu lidí okolo sebe a dosahovat ve veřejném prostoru změn bez ohledu na to, zda na ně je vypsána grantová výzva.

To není samozřejmé a my si toho vážíme. Smyslem tohoto programu je takové organizace podpořit, umožnit jim rozvíjet existující a testovat nové fundraisingové kampaně.

FRIN je fundraisingový inkubátor, střižený po vzoru start-up akcelerátorů, který kombinuje hned několik typů podpory: testování, vzdělávání, mentoring a peer to peer sdílení a doplňuje je o aktuální informace, kazuistiky, on-line poradenství, e-learning, sdílení, inspirace. Zkušenosti a výstupy programu a spousta dalších zajímavých informací jsou dostupné všem zájemcům na webu FRIN.cz.

 Stručně, jednoduše, prakticky, bez keců…

 V roce 2018 je akcelerační program FRIN opět určen 7-10 našlápnutým týmům, které se rozhodly některou ze svých fundraisingovou kampaní inovovat a výrazně ji kvalitativně posunout, případně rozjet kampaň novou a chtějí si ověřit a  otestovat své předpoklady, nápady a hypotézy.

 Týmům vybraným v otevřeném konkurzu nabízíme:

  • akcelerační metody
  • mentoring
  • pravidelné tematické workshopy
  • pomoc s prototypováním a testováním kampaní
  • sdílení zkušeností ostatních účastníků
  • doplňkové zdroje a informace z oboru

 Nejzajímavější kampaně mohou navíc na konci programu získat:

  • hlavní cenu odborné poroty (mentoři programu a zástupci Nadace České spořitelny) ve výši 30 tisíc Kč nebo cenu veřejnosti ve výši 10 tisíc Kč
  • možnost propagovat svou kampaň na LCD displejích v síti poboček České spořitelny
  • krátkodobou spolupráci s renomovanou reklamní agenturou Young&Rubicam
  • voucher na vzdělávání Českého centra fundraisingu ve výši 5 tisíc Kč

Veškeré informace o programu, pravidla, podmínky, očekávání a harmonogram najdete na webu www.frin.cz. Přečtěte si je prosím, a pokud máte o účast v programu zájem, vyplňte registrační formulář.

Uzávěrka registrací je 25.2.2018 o půlnoci. Na první setkání bude pozváno 15 nejzajímavějších týmů/organizací, které se včas registrovaly a splnily všechna kritéria účasti. Vybrané týmy pro první setkání zveřejníme do 26.3.2018 a všechny uchazeče budeme informovat e-mailem.

S jakýmikoliv dotazy se neváhejte obrátit na Magdalenu Špačkovou,

 info@frin.cz nebo +420 775 117 000.

 

 

Klíčová slova: