APPN optimalizuje online tlumočnickou službu

30.03.2014 22:38
Na sklonku minulého roku jsme měli již 807 klientů. Kapacita služby není vždy dostatečně schopna pokrýt poptávku klientů, hledáme tedy cesty, jak její provoz optimalizovat. Rozlišili jsme proto tlumočené hovory podle závažnosti volaných témat. Prosíme všechny klienty, aby se pozorně seznámili s novou situací, která bude platit od 1. dubna, a využívali správně jednotlivé kontakty. Věříme, že tento krok povede k jejich větší spokojenosti.
 
Od 1. dubna 2014 dojde k rozdělení ID appnonlinetlumoceni na sekci 1, 2 a 3 podle témat tlumočených hovorů:
 
ID appnonlinetlumoceni1:
-          lékař, veterinář,
-          úřad, soud,
-          zaměstnání (hledání práce, volání na inzeráty, omluva v práci, ve škole a školce),
-          akutní a nouzové volání (policie, záchranná služba, hasiči),
-          právník.
 
ID appnonlinetlumoceni2:
-          pošta (balíky, složenky, uschování zásilky),
-          studium,
-          zaměstnání,
-          rodina,
-          nájem,
-          tlumočení (domlouvání termínu apod.),
-          banka, spořitelna, půjčky.
 
ID appnonlinetlumoceni3:
-          inzeráty: koupě, prodej,
-          služby – UPC, telefonní operátoři, elektřina, plyn, rezervace ubytování, švadlena, objednání jídla, taxi apod.
 
Z kapacitních důvodů bude ID 3 často obsazováno praktikanty a začínajícími tlumočníky, prosíme proto o trpělivost.
 
ID appnonlinetlumoceni1,2,3
-          můžete volat bez omezení témat,
-          bude zapnuto hlavně ve večerních hodinách 18 – 22 a o víkendu 7 – 22.
 
Tlumočník rozhoduje o pořadí klientů, má právo vyhodnotit situaci, může požádat klienta o zavolání na kolegu, pokud to situace vyžaduje.
 
Vznikne nové ID appn_nemocnice, které bude online 24 hodin denně k dispozici pro případy návštěvy nemocnice vybavené tabletem.
 
Zůstává ID appnpohotovost pro akutní a nouzové volání (např. tísňové linky – hasiči, policie, sanitka; dítě nepřišlo domů, autohavárie atd.)

Lucie Křesťanová

Klíčová slova: