Nadace VIA začala vydávat čtvrtletník pro obnovu české filantropie.
První, letní číslo nabízí rozhovor se spisovatelem Pavlem Kosatíkem o současných českých elitách, dále příběh ústeckého podnikatele a významného dárce Martina Hausenblase, vědec Jaroslav Petr přibližuje, jak funguje lidský mozek v okamžicích filantropického rozhodování...
„Chceme, aby náš nový titul šířil myšlenky individuálního, soukromého dárcovství, měl by sloužit především jako důvěryhodný zdroj informací pro tuzemské vysokopříjmové skupiny,“ říká Jiří Bárta, ředitel Nadace VIA. Časopis ukazuje, jak je možné chytře investovat do filantropie, přináší konkrétní příběhy z terénu, nabízí praktické návody a inspirace pro potenciální dárce.
The Art of Giving / Umění darovat má atypický formát: harmonika na tvrdším papíru měří po rozložení jeden metr. Autorem grafického návrhu je Jan Vyhnánek, šéfredaktorem novinář Marek Šálek, který si do neziskového sektoru odskočil v rámci Roku jinak (program Nadace Vodafone Česká republika). Magazín je neprodejný, rozšiřuje jej Nadace VIA a její partneři.