Ondřej MIROVSKÝ, opoziční zastupitel, MČ Praha 7 /SZ/:
Například technická správa komunikací argumentovala hlavně, že by vídeňské zastávky omezovaly a zpomalovali průjezdnost dopravy. Což mi přijde, že je argument, který možná platil před 30 lety.
Marie MÍRKOVÁ, cestující MHD:
I ta nízkopodlažní tramvaj je docela vysoko, jo. Že ten kočárek musíme hodně naklápět, abysme se tam dostali.
Luděk JÍRA, redaktor:
Vloni se v Holešovicích opravovala tramvajová trať. Bezbariérové zastávky byly tabu. Teď se budou rekonstruovat ulice a návrhy na vybudování zastávek vídeňského typu zase měly skončit v koši. Nebýt iniciativy méně mobilních cestujících.
Erik ČIPERA, zástupce spol. Asistence:
Velkej posun je v tom, jak se k tomu staví radní pro dopravu. Snad by to byl příklad i pro jiný městský části, že tyhle zastávky jdou dělat.
Jiří PAŘÍZEK, radní pro dopravu, Magistrát hlavního města Prahy /TOP 09/:
Jsme pro letošní rok vytvořili částku finanční na odstraňování bariér v městské hromadné dopravě. Je to částka 45 milionů korun.
Luděk JÍRA, redaktor:
Názor na realizaci bezbariérových zastávek úřady postupně mění.
Barbora LIŠKOVÁ, mluvčí, Technická správa komunikací:
Komplikace byly hlavně v zimní údržbě, které se teď momentálně řeší. A je to tím, že se vypustí strojní čištění a zavede se tam ruční čištění.
David ROVENSKÝ, dopravní policista, Praha 7:
Umíme si představit použití těchto zastávek. Ovšem musíme vycházet z místních lokalit s ohledem parkování, zásobování.
Luděk JÍRA, redaktor:
Odstranění bariér se ještě letos dočkají nejen zastávky v Holešovicích, ale také v centru města. Například tady v Lazarské ulici. Luděk Jíra, Česká televize.