BlindShell dobývá Ameriku a je Rising Star v Deloitte Technology Fast 50

Společnost BlindShell potvrzuje svůj vstup na trh ve Spojených státech amerických a finišuje distribuci do Subsaharské Afriky. Firma obdržela také ocenění v soutěži společnosti Deloitte Technology Fast 50 jako Rising Star. Tyto aktuální události přibližují BlindShell, donedávna startup, světu velkého byznysu na poli výrobce telefonů pro slabozraké a nevidomé seniory. S aplikací BlindShell se mohli seznámit v jejích začátcích účastníci konference INSPO již v roce 2014.

„O možností proniknout na americký usilujeme od roku 2016 a očekáváme, že teď, když se to povedlo, vytvoří ještě v tomto roce 30 % našeho letošního obratu,“ vysvětluje ředitel BlindShellu Jan Šimík a dodává: „V březnu 2019 jsme si účastí na velké výstavě v USA ověřili, že zájem o naše telefony skutečně je. Od té doby jsme intenzivně pracovali na verzi pro USA a během pár týdnů už budou za mořem doslova u zákazníků na stole.“  

V letech 2016 – 2019 společnost navázala řadu partnerství s organizacemi, které mají v USA na starosti pomůcky pro handicapované, mimo jiné se silnou asociací VA (US Department of Veterans Affairs).

Klíč k úspěchu však ležel i v oblasti technologie: „V roce 2016 jsme pochopili, že náš tehdejší model nebyl pro americký trh vhodný. Snad každý se tam ptal na ovládání hlasem. A to jsme tehdy ještě neuměli. Náš současný model to však už plně ovládá, takže mu nic nebrání, aby v Americe uspěl,“ doplňuje příběh cesty mobilu BlindShell na americký trh Jan Šimík.

V této souvislosti není náhodou, že se společnost BlindShell letos umístila v soutěži Deloitte Technology Fast 50 CE, která oceňuje nejrychleji rostoucí technologické společnosti ve střední Evropě, a to konkrétně v kategorii Rising Star.

Podmínkou pro zařazení do této kategorie jsou výnosy vyšší než 30 000 eur v každém z posledních tří let, tj. 2016–2018. Tím se BlindShell dostává do společnosti tak rychle rostoucích společností, jako jsou BIBLOO nebo Košík.cz.

„Ocenění si velmi vážíme, dává nám důležitou zpětnou vazbu o vývoji naší firmy. Kromě toho, že nám udělalo radost, očekáváme od něj i praktické výhody: Spojení se značkou Deloitte budou naši zákazníci a partneři vnímat pozitivně, což je v kontextu našich globálních cílů důležitý benefit,“ říká k ocenění Jan Šimík.

Barbora Šmýrová

Klíčová slova: