Být vidět 2014
Vítězi letošního ročníku soutěže jsou Institut pro památky a kulturu, o.p.s. (nejlepší výroční zpráva), a Most, o.p.s. (nejlepší webový projekt i nejlepší integrovaná komunikace).
Vítězové letošního ročníku soutěže Být vidět, byli slavnostně vyhlášeni v rámci Dárcovského summitu pořádaného Fórem dárců 2. 12. 2014, více na http://www.donorsforum.cz/akce/333/darcovsky-summit-2014.html
Rádi bychom tímto poděkovali všem, kteří se letos soutěže zúčastnili a zároveň gratulovali oceněným. V letošním roce se ve všech třech kategoriích sešli skutečně kvalitní, zajímavé a působivé práce, bylo z čeho vybírat a úloha odborné poroty vybrat tři nejlepší v jednotlivých kategoriích nebyla jednoduchá.
Věříme, že výsledky mohou inspirovat další neziskové organizace a ukázat tak nové pohledy a cesty v komunikaci s dárci a veřejností .
Budeme se těšit v roce 2015!
Nejlepší výroční zpráva
1. Institut pro památky a kulturu, o.p.s.
2. Lékaři bez hranic - MSF, o.p.s.
3. Apropo Jičín, o.p.s.
Sekce firemní nadace a nadační fondy Nadace ČEZ
Nejlepší webový projekt
1. Most, o.p.s. (www.protibet.cz )
2. Hospicové občanské sdružení Cesta domů (www.mojesmrt.cz )
3. Diakonie ČCE - středisko západní Čechy (www.h2odanaradost.cz )
Nejlepší integrovaná komunikace
1. Most, o.p.s. (Tibet-Barma)
2. IQ Roma servis, o.p.s. (My pracujeme)
3. Člověk v tísni, o.p.s. (kampaň 15. Ročníku festivalu dokumentárních filmů Jeden svět)
Sekce firemní nadace a nadační fondy - Nadace ČEZ (zaměstnanecké granty)
Speciální cena Fóra dárců byla udělena Nadaci O2 za systematickou komunikaci na sociálních sítích.
Zdroj: Fórum dárců