Call centra Úřadu práce ČR jsou přístupnější

Call centrum Úřadu práce ČR (ÚP ČR) nově využívá služeb virtuální asistentky „Evy“ (AI – umělá inteligence), která je zatím v testovacím režimu. Pokud jejím prostřednictvím poskytnuté informace nebudou pro volajícího klienta dostačující, bude klient propojen s operátorem Call centra. Virtuální asistentku Evu mohou klienti ÚP ČR využívat i mimo provozní dobu Call centra, v takové době však nebudou v případě potřeby propojeni s operátorem.

Zdroj: Úřad práce ČR

Provozní doba obou Callcenter

 

Operátor

Virtuální asistent

Pondělí

8:00‒17:00

7:00‒19:00

Úterý

8:00‒15:00

7:00‒19:00

Středa

8:00‒17:00

7:00‒19:00

Čtvrtek

8:00‒15:00

7:00‒19:00

Pátek

8:00‒13:00

7:00‒10:00

V případě, že se Vám z důvodu velkého počtu volajících před Vámi nedaří spojit s Call centrem ÚP ČR, můžete se obrátit s Vašimi dotazy na zaměstnance ÚP ČR v jednotlivých krajích

Informace ke stavu uplatněné žádosti o dávku státní sociální podpory jsou poskytovány z důvodu ochrany osobních údajů pouze telefonicky.  

S čím vám může poradit Call centrum pro sociální dávky a dětské skupiny

  • žádost o některou z nepojistných sociálních dávek
  • pomoc s vyplněním žádosti
  • dotazy k dětským skupinám nebo sousedským dětským skupinám (můžete využít také helpdesk)
  • obecné informace v oblasti následujících zákonů

Informace ke stavu uplatněné žádosti o dávku státní sociální podpory jsou poskytovány z důvodu ochrany osobních údajů pouze telefonicky.

S čím vám může poradit Call centrum pro zaměstnanost

  • hledání zaměstnání
  • žádost o podporu v nezaměstnanosti
  • zprostředkování rekvalifikace a žádost o příspěvek na rekvalifikaci
  • pracovní rehabilitace
  • zaměstnávání OZP

Služba tlumočení do českého znakového jazyka a simultánní přepis řeči

Potřebujete-li hlasový hovor Call centra ÚP ČR doplnit textem nebo vizuální komunikací, využijte zdarma službu online tlumočení do českého znakového jazyka nebo simultánní přepis řeči, kdy se řeč operátora zároveň převádí do textové podoby. Využití přepisu je tak vhodné pro osoby se zhoršenou kvalitou sluchu nebo např. pro cizince.

Online tlumočení do českého znakového jazyka zajišťuje sociální služba Tichá linka a simultánní přepis řeči zprostředkuje sociální podnik Transkript online s.r.o. Odkazy na oba způsoby komunikace najdete přímo na webových stránkách callcentra ÚP ČR.

Kontakty na Call centrum

+420 800 779 900 (bezplatná linka Call centra ÚP ČR pro sociální dávky a dětské skupina)

+420 950180000 (bezplatná linka Call centra ÚP ČR pro zaměstnanost)

callcentrum@uradprace.cz

Zpětná vazba

ÚP ČR dělá mezi svými klienty průzkum spokojenosti se službami svými i svého Call centra. V takovém případě volá ÚP ČR vždy a pouze z čísla +420 950 172 234, a to v čase 8:00‒19:00. Náplní telefonátu je pouze dotaz na to, jak byl klient spokojen s vyřízením svého požadavku a jak hodnotí využité služby ÚP ČR.

Monika Šimků

Zdroj:

Call centrum pro sociální dávky a dětské skupiny | ÚP

Call centrum pro zaměstnanost | ÚP

 

 

Klíčová slova: