Stalo se tak krátce poté, co Česká spořitelna získala ocenění Nejvstřícnější banka - Handicap Friendly za celý rok 2013. V této soutěži hodnotí banky ze svého pohledu samotné osoby se zdravotním postižením pod záštitou Národní rady osob se zdravotním postižením.
„Online přepis znamená opravdu velkou pomoc – doteď jsme s lidmi s poruchou sluchu komunikovali s velkým rizikem, že si neporozumíme. Musím říct, že na online přepisu se mi moc líbí nasazení moderní technologie do světa mezilidské interakce,“ uvedl k nové službě Jiří Škorvaga, člen představenstva České spořitelny.
Tato služba je vhodná především pro ohluchlé a nedoslýchavé klienty. Funguje na základě spojení s přepisovatelským centrem, které zprostředkovává rozhovor pracovníka pobočky s klientem pomocí simultánního online přepisu na obrazovku tabletu, jenž je klientovi v pobočce k dispozici.
Přehled 26 poboček najdou zájemci na stránkách společnosti Transkript online. Na interaktivní mapě jsou uvedeny nejen tyto pobočky, ale rovněž 12 prodejen Vodafonu a 88 míst v Era finančních centrech a pobočkách Poštovní spořitelny na poštách, pro které všechny zajišťuje Transkript simultánní přepis online.