Česká spořitelna spustila ve 26 pobočkách službu pro obsluhu neslyšících klientů – simultánní online přepis

11.04.2014 16:50

Stalo se tak krátce poté, co Česká spořitelna získala ocenění Nejvstřícnější banka - Handicap Friendly za celý rok 2013. V této soutěži hodnotí banky ze svého pohledu samotné osoby se zdravotním postižením pod záštitou Národní rady osob se zdravotním postižením.

„Online přepis znamená opravdu velkou pomoc – doteď jsme s lidmi s poruchou sluchu komunikovali s velkým rizikem, že si neporozumíme. Musím říct, že na online přepisu se mi moc líbí nasazení moderní technologie do světa mezilidské interakce,“ uvedl k nové službě Jiří Škorvaga, člen představenstva České spořitelny.


Tato služba je vhodná především pro ohluchlé a nedoslýchavé klienty. Funguje na základě spojení s přepisovatelským centrem, které zprostředkovává rozhovor pracovníka pobočky s klientem pomocí simultánního online přepisu na obrazovku tabletu, jenž je klientovi v pobočce k dispozici.
Aplikace eScribe usnadňuje a zrychluje komunikaci s lidmi s poruchou sluchu a zároveň eliminuje případná nedorozumění. Služba funguje ve 26 pobočkách ČS po celé ČR. Česká spořitelna ji pro klienty provozuje zcela zdarma a je k dispozici v pracovních dnech během celé otevírací doby vybraných poboček, klienti si tedy nemusejí dopředu sjednávat žádnou schůzku.

Přehled 26 poboček najdou zájemci na stránkách společnosti Transkript online. Na interaktivní mapě jsou uvedeny nejen tyto pobočky, ale rovněž 12 prodejen Vodafonu a 88 míst v Era finančních centrech a pobočkách Poštovní spořitelny na poštách, pro které všechny zajišťuje Transkript simultánní přepis online.  

Klíčová slova: