Nadace Leontinka v nové televizní kampani apeluje na všechny, kerým nejsou zrakově postižené děti lhostejné. Pomoc potřebují pravidelně.
Televizní spot upozorňuje na význam pravidelné pomoci. Doposud bylo možné zasílat dárcovské DMS pouze jednorázově, nyní mají lidé možnost zaslat DMS, která Nadaci zajistí celoroční pomoc. Televizní kampaň startuje 1. 12. a na obrazovkách bude k vidění do konce prosince.
Pro Nadaci Leontinka kampaň včetně mikrostránky připravila agentura Ogilvy & Mather. "Nadaci Leontinka podporujeme již několik let a jsem velmi rád, že jsme mohli pomoci i tentokrát. Češi se už na charitu přispívat postupně učí, teď je třeba je motivovat k dalšímu kroku - pravidelnosti příspěvků," řekl Ondřej Obluk, managing director Ogilvy & Mather. Na kreativním zpracování kampaně se podíleli art director Tomáš Milon, copywriter Petr Šprachta a kreativní ředitel Ogilvy & Mather Will Rust. Spot režírovala mladá režisérka Nicole Volavka. Kameru měl na starost Sebastian Milaszewski a produkci zajistila společnost SimpleFilm.
URL| http:///c1-58872320-darcovskou-sms-se-muzete-zavazat-k-celorocni-pomoci