Eliška Bučková míří do nemocnic

Osvětové video s tematikou poruch příjmu potravy a Českou Miss 2008 v hlavní roli z dílny Centra Anabell se bude vysílat na 38 obrazovkách v šesti nemocničních zařízeních převážně v Brně. Centru Anabell to formou daru zprostředkují společnosti The Media a Hospital Media.

„V čekárnách u lékaře, v nemocnicích a na specializovaných pracovištích lidé čekají na svá vyšetření nebo na svého blízkého, mají tak mnohdy časový prostor shlédnout krátký videopříspěvek a „zabavit se“. Můžeme tak spojit dvě věci, pomůžeme lidem v čekárnách strávit dlouhé čekání a současně je informujeme o našich aktivitách. Navíc jsme se dohodli, že většina zařízení bude blízká naší cílové skupině – jsou to gynekologická pracoviště, porodnice nebo například dětská nemocnice,“ říká ředitelka Centra Anabell Jana Sladká.

 

Centrum Anabell a The Media navazuje na spolupráci z přelomu léta a podzimu 2014, kdy byl na nemocničních obrazovkách promítán klip o nabídce služeb Centra Anabell.  Vidělo ho podle informací společnosti na 150 tisíc lidí.

 

„V našem vysílání se snažíme podporovat různé zajímavé a smysluplné neziskové a obecně prospěšné organizace. Centrum Anabell má rozhodně co říct a moc si jejich činnosti vážíme. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli jeho myšlenku a osvětu podpořit,“ vysvětluje za The Media Ondřej Lidmila.

 

Klip s patronkou Centra Anabell Eliškou Bučkovou vznikal od konce loňského roku kamerou dvojice Noma Art a světlo světa spatřil poprvé letos v červnu. Modelka v něm velmi otevřeně hovoří o svém setkání tváří v tvář s anorexií a varuje před nebezpečím poruch příjmu potravy. Jako východisko se nabízí pomocná ruka odborníků z Centra Anabell. Cílem videoklipu je zvýšit informovanost veřejnosti o poruchách příjmu potravy, upozornit na jejich hrozbu, ale i ukázat, že jsou léčitelné a existuje z nich cesta ven.

 

„Sám jsem nevěděl, že Eliška Bučková si něčím takovým prošla,“ přiznává Ondřej Lidmila. „Myslím, že takto natočený klip, ve kterém vystupuje známá osobnost a svěřuje se se svými intimními záležitostmi, může pomoci daleko více než jen pouhé letáčky a obecné informace bez osobního příběhu. Silný příběh prodává! Spot určitě pomůže medializaci celé problematiky, stejně tak bude dobrým edukativním prvkem,“ dodává obchodní manažer společnosti The Media.

 

Tříminutový videoklip bude v Dětské nemocnici Brno, v porodnici na Obilním trhu, na poliklinice Bílý dům či na gynekologii FN Ostrava vysílán v průběhu října až prosince letošního roku. Za tu dobu by ho mělo na 38 obrazovkách shlédnout více jak 170 tisíc lidí.

 

První obrazovky v nemocnicích odborníci z The Media osadili před dvěma roky. Hlavním cílem tohoto projektu je zlepšovat prostředí v nemocnicích a ve zdravotnických zařízeních. „Lidé musí čekat mnohdy dlouhé hodiny na své ošetření či kontrolu a často je to nepříjemné a frustrující. Z toho důvodu přicházíme s obrazovkami, na kterých spravujeme pestré vysílání. To má za úkol lidi bavit, vzdělávat a informovat,“ říká Ondřej Lidmila s tím, že je v něm i omezený prostor pro zviditelnění firem a podnikatelů.

 

Centrum Anabell rovněž usiluje o vysílání klipu v rámci prevence na základních a středních školách.

 

Odkaz na osvětové video Anabell s Eliškou Bučkovou: https://www.youtube.com/watch?v=_K9CDtfVeSU 

 

Klíčová slova: