George a nevidomí klienti

Česká spořitelna přechází na nové moderní digitální bankovnictví George, které postupně nahradí dosavadní internetové bankovnictví Servis24. Jak mohou postupovat nevidomí uživatelé?

George je první bankovní aplikací na trhu, která dokáže v reálném čase automaticky analyzovat finanční chování svých uživatelů a pomáhat jim s hospodařením. Jeho ovládání je intuitivní, inspirované sociálními sítěmi. V souladu s oprávněným zájmem svých četných nevidomých klientů dbá banka o to, aby byl George navržen jakožto stoprocentně přístupná aplikace pro speciální odečítací programy, které umožňují nevidomým vnímat zobrazované informace prostřednictvím umělého hlasu a bodového písma.

 „Na zpřístupnění aplikací George a George Go se aktivně spolupodílejí odborní pracovníci Sjednocené organizace nevidomých a slabozrakých. Těsná a dobře doladěná spolupráce s příslušnými odborníky České spořitelny přináší hmatatelné výsledky nikoli v období měsíců či let, nýbrž ve lhůtách týdenních či dokonce jen několikadenních. Jedná se zde o jeden z mnoha dalších dokladů úspěšného a obapolně užitečného partnerství velké banky s organizací, která zastupuje klienty, jimž moderní technologie včetně internetového bankovnictví usnadňují život za předpokladu, že jsou náležitě zpřístupněny,“ uvedl Rudolf Volejník, viceprezident SONS.

Česká spořitelna v těchto dnech převádí početné skupiny zákazníků z internetového bankovnictví Servis 24 na George. V těchto skupinách mohou být i nevidomí klienti. V případě, že chcete předejít vypnutí Servisu 24 do doby, než bude George přiměřeně rozpoznatelný internetovými odečítači, vyplňte, prosím, formulář na této adrese:

https://www.csas.cz/cs/landing-page/formular-pro-nevidome

Na základě vašeho souhlasu budete dočasně vyřazen z přechodové fáze.

Zdroj: Majáček Extra Line

Klíčová slova: