I MY mění svou vizuální identitu

Za více než 18 let poskytla ranou péči 335 rodinám s dětmi s handicapem, letos pravidelně dojíždí za 90 rodinami v 29 městech a vesnicích napříč Jihočeským krajem.

Tato čísla potvrzují rostoucí význam organizace, která svým klientům poskytuje nejen odbornou péči, ale i citelnou podporu.

Nová vizuální a komunikační identita, kterou IMY právě představuje, odráží jejich dlouhodobé poslání: být světlem pro rodiny, které čelí těžkým životním situacím.

Proces proměny, který začal v březnu 2024, vedlo týmové úsilí pod vedením agentury Pickn!ck. Na jeho realizaci se podíleli klíčoví členové týmu: grafička Anna Ali Brejšová, marketák Martin Přinosil, webdesigner Marcel Yanik a ředitelka I MY Klára Csirková.

Klára Csirková, ředitelka organizace, uvádí: “K tomuto náročnému kroku jsme se dlouho odhodlávali. Je to jedna z oblastí, která je pro typ organizace, jakou jsme my - nezisková organizace poskytující sociální službu, zdánlivě nepodstatná. Ovšem s přesunem několika komunikačních kanálů do online prostředí se kvalitní a jednoduché představení toho, co můžeme rodinám nabídnout, zdá čím dál důležitější.”

Součástí proměny je také nový web, který je modernější a nabízí jasnější informace o tom, jak  I MY může pomáhat rodinám dětí s handicapem. 

Chceme, aby bylo pro lidi jednodušší pochopit, co děláme, a jak můžeme pomoci těm, kteří to potřebují,“ vysvětluje Csirková.

Nové logo organizace představuje světlo jako symbol naděje a podpory, což je zároveň ústředním motivem pravidelné akce Jihočeská noc lampionů, která se uskuteční 24. listopadu 2024 v Soběslavi. Tato událost je příležitostí k podpoře činnosti organizace, setkání s rodinami a symbolickému rozsvícení lampionů, jakožto připomínky podpory, kterou  I MY přináší.

Naše proměna byla finančně podpořena Nadací ČEZ.

Klára Csirková

 

Klíčová slova: