Nyní je k dispozici už v 36 finančních centrech po celé České republice.
Neslyšící či těžce nedoslýchaví lidé se díky službě Era eScribe pohodlně domluví s klientskými pracovníky už v celkem 36 Era finančních centrech po celé České republice. Doposud probíhalo testování unikátního projektu pouze v Praze, od 15. srpna je služba až do konce září 2012 k dispozici i v dalších 24 městech Čech a Moravy.
"Projekt Era eScribe jsme začali testovat v červenci na vybraných pěti finančních centrech v Praze a na základě mnoha žádostí ze stran neslyšících jsme rádi do pilotu zařadili i další centra po celé republice. Už teď můžeme říct, že máme na tuto službu skvělé ohlasy a o zařazení do rutinního provozu na všech našich pobočkách vážně uvažujeme. Jsme totiž přesvědčeni, že tak mnohem lépe přiblížíme naši nabídku osobám se zdravotním postižením," říká Martin Kovář, ombudsman Poštovní spořitelny.
Co je Era eScribe:
Era eScribe je speciální simultánní přepis, díky němuž může neslyšící pohodlně sledovat odpovědi klientského pracovníka na monitoru počítače. Stačí, aby si zákazník o tento přepis požádal, a pracovník pobočky se telefonicky spojí s přepisovatelem, kterého zajišťuje Česká unie neslyšících. Poté otevře soubor na webové stránce Era eScribe a od této chvíle se veškeré promluvy pracovníka, přenášené přes hlasitý odposlech telefonu do sluchátek přepisovatele, budou ihned zobrazovat v textové podobě na monitoru. Oba účastníci rozhovoru tak mají jistotu, že neslyšící klient dostal všechny potřebné informace a správně jim porozuměl. Na projektu spolupracují Era, ČVUT a Česká unie neslyšících.
Simultánní přepis zajišťuje Česká unie neslyšících po dobu pilotního provozu ve všechny pracovní dny vždy od 9 do 12 hodin a od 13 do 18 hodin.
URL| http://www.parlamentnilisty.cz/article.aspx?rubrika=1423&clanek=242966