Chcete vidět Ondřeje Brzobohatého v rozervané košili od fanynek, Jiřího Langmajera zachraňujícího chlapce, Michala Malátného jako muže dvou tváří, úplně ztraceného a polonahého Marka Ztraceného, Pavla Šporcla zakusujícího se do houslí, Lukáše Hejlíka zasypaného knihami, Jana Čenského jako krále nebo Rudu z Ostravy vystupujícího ze smogu?
Tak máte možnost. V charitativním kalendáři na rok 2014 s názvem „Každý je originál“ pro organizaci APLA. Kromě výše jmenovaných může vaše oko potěšit ještě fotografie Petra Jandy, moderátora Roman Buti s živým potkanem, Jugiho alias Tomáše Staňka - bubeníka skupiny UDG, mladíka s Aspergerovým syndromem Martina Křenka, který si vizáží nezadá s populárními osobnostmi, ale jak sám o sobě říká, je „sociálně mimo“ a samozřejmě dětí s autismem, které se známými umělci také poźovaly.
Téma kalendáře „Každý je originál“ vyjadřuje osobnost každého interpreta a poukazuje na to, že každý člověk je jedinečným originálem, a to umělec i někdo, kdo má autismus. Z fotografií dýchá emotivní atmosféra, kterou se podařilo zachytit fotografce Janě Hozové.
Součástí kampaně Každý je originál je i putovní výstava obrazů z kalendáře. Kalendář je nástěnný a můžete ho zakoupit za 330 Kč na dobročinném e-shopu, který naleznete na www.kalendarapla.cz a také v prodejnách Kanzelsbereger. Je to skvělý vánoční dárek, který potěší a pomůže. Výtěžek je věnován na rozvoj rané péče dětí s autismem.
Každé 100. dítě se rodí s autismem!