Komunikace se zákazníkem a prodejní dovednosti

13.04.2014 12:46

Jste osoba se zrakovým postižením a chcete nabídnout své masérské dovednosti firmě, prodat své výrobky z pálené hlíny, nabídnout seminář o životě nevidomých nebo dohodnout možnosti prodeje Vámi distribuovaného výrobku či služby?
Jak na to? Jak se připravit na jednání se zákazníkem? Co by měla obsahovat Vaše e-mailová nebo telefonická nabídka? Čemu a jak naslouchat a co sledovat v rozhovoru se zákazníkem? Jak komunikovat s potenciálním nebo skutečným zákazníkem?
Nabízíme Vám kurz „Komunikace se zákazníkem a prodejní dovednosti“, který je součástí projektu „Podpora začleňování osob s těžkým zrakovým postižením na pracovní trh“ podpořeného z Evropského sociálního fondu v rámci Operačního programu Praha – Adaptabilita, je určen osobám se zrakovým postižením a pro účastníky je zdarma.
Co můžete očekávat:
  •  praktické tipy a trénink konkrétních situací v komunikaci se zákazníkem
  • nácvik prezentace služby/produktu, sebeprezentace a to vše od první schůzky s potencionálním zákazníkem, až po dojednání kontraktu
  • lektory s praktickou zkušeností s byznysem a firemní realitou
 
Kurz povede lektorka Olga Štefánková, dále budou v lektorském týmu Petra Strnadová a Jolana Fořtová.
Kurz bude probíhat v níže uvedené dny v čase 9 – 13 hod v klubovně Okamžiku (Na Strži 40, Praha 4)
pondělí 12. května 2014
středa 14. května 2014
pondělí 19. května 2014
středa 21. května 2014
pondělí 26. května 2014
středa 28. května 2014
středa 4. června 2014
 
Pro přihlášení na kurz a hromadné doprovody ze stanice metra Pankrác do Okamžiku kontaktujte Mgr. Marii Matějů do 5. května 2014 na tel. 220 571 173, 733 124 213 nebo na e-mailu: m.mateju@okamzik.cz.
Neváhejte a přihlaste se. Kapacita kurzu je max. 8 účastníků. Těšíme se na vás!
Více o vedoucí lektorce:

Olga Štefánková
se zaměřuje na oblast komunikace a asertivity v proklientském a prodejním prostředí. Specializuje se na trénink, komplexní rozvoj prodejních dovedností, rozvoj dovedností a postojů specialistů komunikujících s interním a externím zákazníkem.
 
Klíčová slova: