Na programu OneDrive a OneNote

Společnost Microsoft a TechSoup připravily pro neziskovky další dva bezplatné webináře, které nabízejí možnost rozšířit si znalosti v oblasti Microsoft aplikací.

 V úterý 17. 3. se můžete dozvědět, jak ukládat a zacházet s dokumenty, a další využití aplikace OneDrive. Za následujících čtrnáct dní, v úterý 31. 3., Vám představíme, jak využít aplikaci OneNote místo malých poznámkových papírků.

Na co všechno se můžete těšit?

17. 3. od 15:00 - OneDrive

  • Co je OneDrive, kapacita
  • Firemní a soukromý profil – rozdíly
  • OneDrive jako součást průzkumníku
  • Organizace v OneDrive – vytváření složek
  • Ukládání dokumentů na OneDrive
  • Sdílení, ochrana soukromí
  • Úprava dokumentů
  • Průzkumy – registrace
  • Propojení s telefonem

31. 3. od 15:00 - OneNote

  • Představení OneNote
  • Založení sešitu OneNote
  • Připnutí sešitu
  • Sdílení sešitu
  • Zajímavé funkce
  • Tracking bullets
  • Zdroje informací
  • Propojení s telefonem
  • Využití OneNote – zajímavé scénáře
  • Propojení s telefonem
  • Propojení s OneDrive

Prezentovat bude opět Jakub Beran, produktový manažer divize Office, Microsoft.

Konkrétní využití aplikací v neziskových organizacích představí zástupci organizací Pferda (OneDrive) a Sdružení VIA (OneNote). 

Posledních deset minut bude samozřejmě opět vyhrazeno Vašim dotazům a diskuzi.

Registrujte se a rezervujte si místo ještě dnes pod následujícím odkazem:

http://bit.ly/1MofWl4

Registrace je podmínkou účasti na akci. Registrovat se můžete do pondělí 16. března (pro webinář 17. 3.) nebo do pondělí 30. března (pro webinář 31. 3.) a to vždy do 12:00. Registrovaným účastníkům poté zašleme pozvánku a podrobnosti k přístupu do aplikace Lync, přes kterou celý seminář proběhne.

Pokud je ve Vaší organizaci více zájemců o jeden webinář, registrujte prosím každého zájemce zvlášť.

Klíčová slova: