19.05.2012 10:42
Jeho cílem je zjednodušit a zpřehlednit nabídku produktů a služeb klíčové cílové skupině, jimiž jsou hendikepovaní spoluobčané. Současně web nabízí pro firemní klientelu přehlednou nabídku možností tzv. náhradního plnění.
Společnost CAR CLUB, která již několik let poskytuje komplexní poradenské služby hendikepovaným a pomáhá se zajištěním jejich mobility mj. nabídkou nových vozů ŠKODA, pro své klienty a příznivce připravila novou verzi webové prezentace na www.carclub.cz.
„Webové stránky jsou dnes pro každou firmu jednak výkladní skříní dokumentující kvalitu produktů a služeb dané společnosti, jednak jsou nezastupitelným zdrojem transparentních, seriozních a neustále aktualizovaných informací pro stávající i potenciální zákazníky,“ uvedl ke spuštění nové webové prezentace společnosti CAR CLUB její výkonný ředitel Jaroslav Hampl. Jak dodal, web společnosti slouží také jako intranetová platforma pro prohloubení informovanosti mezi vedením a všemi zaměstnanci, kteří mj. působí ve všech regionech České republiky, kde jsou umístěna Obchodní centra společnosti CAR CLUB.
Moderní design webu s důrazem na přidanou hodnotu rychlé a snadné informovanosti návštěvníka webových stránek www.carclub.cz je výsledkem interní práce vlastního týmu PR a marketingu. Je postaven na open source systému Joomla v nejnovější verzi 2.5. Používá standardní php/apache/mysql.
Milan Smutný
Klíčová slova: