Remedium hledá posilu
Na pozici občanského poradce/poradkyně s rozšířenou působností.
Jste rádi v kontaktu s lidmi? Baví Vás práce s právními předpisy? Máte zkušenosti s vedením malého týmu a řízení projektů Vám není cizí? Pokud jste navíc člověk, který má rád strukturu a řád, pak hledáme právě Vás!
Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/která zaujme pozici OBČANSKÉHO PORADCE/ PORADKYNĚ S ROZŠÍŘENOU PŮSOBNOSTÍ
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání v oborech právo nebo sociální práce (splňující vzdělání pro výkon profese soc. pracovníka podle zákona 108/2006 sb.)
- Min. 2 roky praxe v sociální oblasti
- Doložená trestní bezúhonnost
- Orientace v neziskovém sektoru
- Zkušenosti s psaním žádostí o poskytnutí grantů a dotací
- Efektivitu práce: rychle se rozhodovat, stanovit si priority, aktuální přehled
- Komunikativní a vstřícné jednání, systematičnost, odolnost vůči zátěži, otevřenost vůči sobě i druhým, ochota neustále se vzdělávat
- Schopnost přepínat mezi dílčími pracovními činnostmi
- Počítačové dovednosti: MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
Výhodou:
- Praxe v odborném sociálním poradenství (zkušenost s poskytováním občanského poradenství výhodou)
- Zkušenost s vedením menšího organizačního útvaru
- Zkušenost a dovednost v oblasti projektového řízení
- Časová flexibilita, pohotovost ke změně
- Zkušenost s lektorským působením
Co Vám nabízíme:
- Přímá i nepřímá práce s klienty v úvazku 0,6
- Rozvojové prostředí dlouhodobě stabilní neziskové organizace
- Flexibilní pracovní doba
- Interní vzdělávání zaměřené na aktuální potřeby pracovníků
- Pracovní prostředí a pracovní vztahy zaměřené na hodnoty a etiku práce
- 6 týdnů dovolené pro pracovníky v pracovním poměru
- Vícesložková mzda – zohlednění kvality výkonu práce
- Supervize práce
- Nástup: Přelom července/ srpna 2021
Náplň práce:
Vedení
- Vedení a řízení týmu pracovníků a konzultantů
- Řízení chodu poradny a rozvoj služby
- Propagace a příprava PR materiálů
- Sledování aktuálních dotačních a grantových výzev a vyplňování grantových a dotačních přihlášek vztahujících se k programu
- Průběžné sledování hospodaření programu, psaní průběžných a závěrečných zpráv
Odborné sociální poradenství – přímá práce s klienty
- Vedení poradenských rozhovorů s klienty a jejich zápis do databáze eQuip
- Vyhledávání odborných informací pro klienta
- Práce s klientskou databází
- Poskytování služeb v kontaktním místě občanské poradny v Berouně
Fakultativně lektorská činnost v oblastech týkajících se odborného sociálního poradenství
Pokud Vás inzerát zaujal, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu martina.zlamalikova@remedium.cz a připojte krátkou zprávu, ve které uvedete, proč Vás práce u nás zaujala.
Odpovědi na Vaše nabídky s případným pozváním k osobnímu setkání budeme rozesílat e-mailem průběžně v době trvání inzerátu. Zprávu od nás obdržíte nejpozději 28. června 2021.
1. i 2. kolo osobních setkání bude probíhat po individuální domluvě s vybranými zájemci o pozici v sídle naší organizace na adrese Křišťanova 15, Praha 3.
Termíny osobních setkání jsou stanoveny na 1. června a 7. června 2021.
Těšíme se na Vás!
Zuzana Radová
ředitelka organizace
Martina Zlámalíková
personalistka, martina.zlamalikova@remedium.cz, tel: 272 739 833