Tři volná místa v TyfloCentru Olomouc
Na pozicích lektor výpočetní techniky pro osoby se zrakovým postižením, vedoucí střediska informatiky a digitalizace, sociální pracovník / koordinátor odborného sociálního poradenství.
Úspěšná nezisková organizace s dlouholetou tradicí v oblasti sociálních služeb hledá kandidáta na pozici
Lektor výpočetní techniky pro osoby se zrakovým postižením
NÁPLŇ PRÁCE
- Lektorská činnost v kurzech obsluhy elektronických kompenzačních pomůcek na bázi PC.
- Příprava a realizace školících kurzů různých forem.
- Tvorba metodických materiálů.
- Poskytování základní poradenské činnosti v oblasti hardwaru a softwaru pro osoby se zrakovým postižením.
- Základní instalace a nastavení softwarových a hardwarových komponentů.
- Administrativa spojená s realizací a evidencí kurzů.
- Sledování odborné literatury a vývojových trendů týkajících se zejména hardwarového a softwarového řešení kompenzačních pomůcek.
- Zapojení a práce v EU projektech.
- Prezentace služeb a střediska pro školy a veřejnost.
Vedoucí střediska informatiky a digitalizace
NÁPLŇ PRÁCE
- Koordinace činnosti střediska, příprava a realizace školících kurzů různých forem. Vedení motivačních a hodnotících rozhovorů se zaměstnanci střediska. Vedení týmových porad střediska. Koordinuje a vede evidenci docházky.
- Spolupráce s koordinátory služeb.
- Sledování odborné literatury, dokumentace a vývojových trendů týkajících se zejména hardwarového a softwarového řešení kompenzačních pomůcek. Sebevzdělávání v tomto směru, účast na doškolovacích akcích a kvalifikačních zkouškách.
- Podílení se na projektové činnosti a vývoji služby sociálně aktivizační.
POŽADUJEME
- VOŠ, VŠ vzdělání dle zákona 108/2006 Sb., zákona o sociálních službách
- praxe na pozici pracovníka v sociálních službách nebo sociálního pracovníka výhodou
- praxe na pozici lektora výpočetní techniky
- praxe a zkušenosti na pozici vedoucího pracovníka výhodou
- znalost zákona o soc. službách, znalost standardů soc. služeb
- odborná znalost z oblasti IT, uživatelská znalost operačního systému Windows,
- uživatelská znalost kancelářského balíku MS Office,
- kladný vztah a empatie k osobám se zrakovým postižením, dále ochotu, vstřícné vystupování
- aktivní přístup k práci, zodpovědnost
- výborné komunikační schopnosti, prezentační a lektorské dovednosti
- schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
- odolnost vůči stresu
- čistý trestní rejstřík
- profesionální přístup
- řidičský průkaz skupiny B výhodou není však podmínkou
- ochotu samostatně cestovat v rámci Olomouckého kraje
NABÍZÍME
- práci na HPP, na dobu určitou s možností prodloužení, úvazek 0,75
- smysluplnou práci v organizaci, jejímž cílem je zvyšování kvality života zrakově postižených spoluobčanů
- platové ohodnocení, zaměstnanecké benefity
- možnost účasti na doškolovacích akcích a kvalifikačních lektorských zkouškách
Sociální pracovník / koordinátor odborného sociálního poradenství
NÁPLŇ PRÁCE
• příprava, zajištění, realizace a hodnocení akcí v rámci odborného poradenství
• jednání se zájemcem o službu odborného sociálního poradenství, plánování průběhu poskytování služby, vedení výkazů souvisejících se službou, zjišťování zpětné vazby od klient
• koordinace/zajišťování/poskytování služby odborného sociálního poradenství (odborné poradenství v oblasti náročných elektronických kompenzačních pomůcek, sociálně-právní poradenství klientům
• pomoc při řešení konkrétních nepříznivých situací klientů
• metodika a administrativa s výše uvedeným spojená, evidence služby a její průběžný monitoring
• práce se standardy kvality služby (vytváření, dohlížení nad dodržováním standardů dohlížení nad implementací standardů dané služby do praxe a jejich aktualizace)
• sledování odborné literatury, dokumentace a vývojových trendů týkající se zejména hardwarového a softwarového řešení kompenzačních pomůcek
• podílení se na projektové činnosti v rámci služby
• propagace a prezentace služeb pro odbornou i laickou veřejnost
POŽADUJEME
• vzdělání dle zákona o soc. službách, praxe a zkušenosti na pozici sociálního pracovníka výhodou
• dobrá znalost zákona o sociálních službách, znalost a zkušenosti se standardy kvality sociálních služeb, individuální plánování apod.
• kladný vztah a empatii k osobám se zrakovým postižením, ochotu, vstřícnost
• aktivní a kreativní přístup k práci
• výborné komunikační schopnosti
• schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
• odolnost vůči stresu
• čistý trestní rejstřík
• dobrá znalost práce na PC
NABÍZÍME
- práci na HPP, na dobu určitou s možností prodloužení, úvazek 0,5
- smysluplnou práci v organizaci, jejímž cílem je zvyšování kvality života osob se zrakovým postižením
- platové ohodnocení, zaměstnanecké benefity
Životopisy, motivační dopisy zasílejte na: