Tři volná místa v TyfloCentru Olomouc

Na pozicích lektor výpočetní techniky pro osoby se zrakovým postižením, vedoucí střediska informatiky a digitalizace, sociální pracovník / koordinátor odborného sociálního poradenství.

Úspěšná nezisková organizace s dlouholetou tradicí v oblasti sociálních služeb hledá kandidáta na pozici

Lektor výpočetní techniky pro osoby se zrakovým postižením

NÁPLŇ PRÁCE

  • Lektorská činnost v kurzech obsluhy elektronických kompenzačních pomůcek na bázi PC.
  • Příprava a realizace školících kurzů různých forem.
  • Tvorba metodických materiálů.
  • Poskytování základní poradenské činnosti v oblasti hardwaru a softwaru pro osoby se zrakovým postižením.
  • Základní instalace a nastavení softwarových a hardwarových komponentů.
  • Administrativa spojená s realizací a evidencí kurzů.
  • Sledování odborné literatury a vývojových trendů týkajících se zejména hardwarového a softwarového řešení kompenzačních pomůcek.
  • Zapojení a práce v EU projektech.
  • Prezentace služeb a střediska pro školy a veřejnost.

Vedoucí střediska informatiky a digitalizace

NÁPLŇ PRÁCE

  • Koordinace činnosti střediska, příprava a realizace školících kurzů různých forem. Vedení motivačních a hodnotících rozhovorů se zaměstnanci střediska. Vedení týmových porad střediska. Koordinuje a vede evidenci docházky.
  • Spolupráce s koordinátory služeb.
  • Sledování odborné literatury, dokumentace a vývojových trendů týkajících se zejména hardwarového a softwarového řešení kompenzačních pomůcek. Sebevzdělávání v tomto směru, účast na doškolovacích akcích a kvalifikačních zkouškách.
  • Podílení se na projektové činnosti a vývoji služby sociálně aktivizační.

 

POŽADUJEME

  • VOŠ, VŠ vzdělání dle zákona 108/2006 Sb., zákona o sociálních službách
  • praxe na pozici pracovníka v sociálních službách nebo sociálního pracovníka výhodou
  • praxe na pozici lektora výpočetní techniky
  • praxe a zkušenosti na pozici vedoucího pracovníka výhodou
  • znalost zákona o soc. službách, znalost standardů soc. služeb
  • odborná znalost z oblasti IT, uživatelská znalost operačního systému Windows,
  • uživatelská znalost kancelářského balíku MS Office,
  • kladný vztah a empatie k osobám se zrakovým postižením, dále ochotu, vstřícné vystupování
  • aktivní přístup k práci, zodpovědnost
  • výborné komunikační schopnosti, prezentační a lektorské dovednosti
  • schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
  • odolnost vůči stresu
  • čistý trestní rejstřík
  • profesionální přístup
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou není však podmínkou
  • ochotu samostatně cestovat v rámci Olomouckého kraje

 

NABÍZÍME

  • práci na HPP, na dobu určitou s možností prodloužení, úvazek 0,75
  • smysluplnou práci v organizaci, jejímž cílem je zvyšování kvality života zrakově postižených spoluobčanů
  • platové ohodnocení, zaměstnanecké benefity
  • možnost účasti na doškolovacích akcích a kvalifikačních lektorských zkouškách

Sociální pracovník / koordinátor odborného sociálního poradenství

NÁPLŇ PRÁCE

•    příprava, zajištění, realizace a hodnocení akcí v rámci odborného poradenství
•    jednání se zájemcem o službu odborného sociálního poradenství, plánování průběhu poskytování služby, vedení výkazů souvisejících se službou, zjišťování zpětné vazby od klient
•    koordinace/zajišťování/poskytování služby odborného sociálního poradenství (odborné poradenství v oblasti náročných elektronických kompenzačních pomůcek, sociálně-právní poradenství klientům
•    pomoc při řešení konkrétních nepříznivých situací klientů
•    metodika a administrativa s výše uvedeným spojená, evidence služby a její průběžný monitoring
•    práce se standardy kvality služby (vytváření, dohlížení nad dodržováním standardů dohlížení nad implementací standardů dané služby do praxe a jejich aktualizace)
•    sledování odborné literatury, dokumentace a vývojových trendů týkající se zejména hardwarového a softwarového řešení kompenzačních pomůcek
•    podílení se na projektové činnosti v rámci služby
•    propagace a prezentace služeb pro odbornou i laickou veřejnost

POŽADUJEME

•    vzdělání dle zákona o soc. službách, praxe a zkušenosti na pozici sociálního pracovníka výhodou
•    dobrá znalost zákona o sociálních službách, znalost a zkušenosti se standardy kvality sociálních služeb, individuální plánování apod.
•    kladný vztah a empatii k osobám se zrakovým postižením, ochotu, vstřícnost
•    aktivní a kreativní přístup k práci
•    výborné komunikační schopnosti
•    schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
•    odolnost vůči stresu
•    čistý trestní rejstřík
•    dobrá znalost práce na PC

NABÍZÍME

  • práci na HPP, na dobu určitou s možností prodloužení, úvazek 0,5
  • smysluplnou práci v organizaci, jejímž cílem je zvyšování kvality života osob se zrakovým postižením
  • platové ohodnocení, zaměstnanecké benefity

Životopisy, motivační dopisy zasílejte na:

Ing. Zlatuše Tomanová, asistentka ředitele
tel: 585 423 737, 730 870 776
Klíčová slova: