Výběrové řízení Paspointu

Na pozici vedoucí služby osobní asistence s pracovištěm v Brně.

Výběrové řízení na pozici vedoucí služby osobní asistence - HPP 1,00

  • hledáme pracovníka, který by mohl nastoupit na pozici sociálního pracovníka osobní asistence (termín co nejdříve po ukončení VŘ), jehož pozice by se od 1.10.2017 změnila na pozici vedoucího osobní asistence.
  • hledáme pracovníka, který má:
    • zkušenost s osobní asistencí
    • zkušenost s vedením lidí
    • organizační schopnosti - aktivní přístup
    • schopnost jak samostatné tak i týmové práce
    • základní orientaci v právních předpisech (z. 108/2006 Sb. atd.)
    • výborné komunikační schopnosti - výborný písemný i slovní projev - schopnost diplomatického řešení situací
    • splněnou kvalifikaci pro výkon sociálního pracovníka dle zák. 108/2006 Sb.

 

  • co budete dělat:
    • v první fázi se bude seznamovat s chodem služby na pozici sociálního pracovníka
    • od 1. 10. 2017 nastoupí na pozici vedoucí osobní asistence
    • zodpovídat za chod služby (zajištění asistencí, přijímání pracovníků, jednání s klienty, vedení porad apod.)
    • pracovat dle standardů služby, tvořit je a aktualizovat
    • podílet se na finančním a projektovém řízení služby
    • podílet se na propagaci služby
    • pracovat s klienty v jejich přirozeném prostředí (terénní práce)

 

  • co můžeme nabídnout:
    • práci na HPP - úvazek 1,00
    • přátelský pracovní kolektiv - dobré pracovní zázemí ve stabilní neziskové organizaci
    • pružnou pracovní dobu
    • další vzdělávání soc. pracovníka
    • supervizi
    • 5 týdnů dovolené
    • odpovídající fixní finanční ohodnocení plus odměny a osobní ohodnocení

 

Váš životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte, prosím, na email: reditel@apla-jm.cz a to do termínu 6.8.2017. Poté bude s vybranými osobami proveden osobní pohovor.

Tomáš Dostál
ředitel Paspoint, z.ú.

Klíčová slova: