Zlatý středník
Soutěž komunikačních projektů má uzávěrku 31. března 2025, neziskové organizace se mohou ucházet zdarma o cenu v jedné z hlavních kategorií, mezi které patří Podcast, Newsletter, Event, Kreativní idea, Výroční zpráva a další.
Ocenění pořádá největší české sdružení profesionálů v oblasti komunikace Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností – ASCOPA, dříve působící pod názvem PR Klub.
Jednou z letošních novinek je vznik kategorie Regiony. „Regionální projekty často přinášejí unikátní přístupy a řešení, která mají vliv v rámci místních a regionálních komunit a mohou být inspirací i na celostátní úrovni. Proto chceme vyzdvihnout jejich důležitost a představit je jako inspiraci,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka ASCOPA.
V minulém ročníku si z neziskového sektoru odnesly cenu třeba slovenská organizace zabývající se bezdomovectvím Vagus za časopis Z ulice nebo Tichý svět za aplikaci Tichá linka. Celkové výsledky si můžete prohlédnout tady.
Více informací o soutěži a přihlasovací formulář najdete na https://www.zlatystrednik.cz/cs/.