Zlatý středník otevřel 22. ročník
Pro neziskové organizace je i letos registrace do jedné z hlavních kategorií největší komunikační soutěže v ČR zdarma, přihlásit se mohou do 31. března 2024.
Největší komunikační soutěž v Česku je po roce zpět. Zlatý středník pořádaný organizací PR Klub spustil 22. ročník. Pro neziskové organizace je i letos registrace do jedné z hlavních kategorií zdarma, do oborové kategorie potom za poloviční cenu, tedy za 975 korun. Do dalších hlavních kategorií se lze registrovat pouze za standardní poplatek. Přihlásit se můžete do 31. března tady.
Kromě možné výhry soutěž nabízí přidanou hodnotu v podobě zpětné vazby.
„Posíláme přihlašovatelům písemnou zpětnou vazbu na každý přihlášený projekt. Poroty odborníků věnují svůj čas všem přihláškám a ke všem také vypracují doporučení. S ním pak může přihlašovatel dále pracovat a reálně dále zvýšit kvalitu své práce,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.
Slavnostní vyhlášení letošního ročníku se uskuteční v září.
Minulý rok si z řad neziskového sektoru odnesla cenu organizace Czechdesign za nejlepší newsletter, druhé místo obsadil slovenský Vagus. V kategorii Neziskový sektor se na prvním místě v komunikační soutěži Zlatý středník umístila Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska ve spolupráci s marketingovou agenturou Promiseo. Druhé místo obsadila organizace Učitel naživo s kampaní Zázraky ve třídách a třetí místo získal projekt Zavolíme!
Kromě Zlatého středníku organizuje sdružení profesionálů PR Klub také ocenění Mluvčí roku. Soutěž se vyhlašovala na konci ledna a za neziskový sektor se na druhém místě v kategorii PR tým umístila organizace Člověk v tísni.
Zdroj: Neziskovky.cz