Datum:
Pondělí, 1. Duben 2019 - 9:00 - Pondělí, 8. Duben 2019 - 16:30
Místo konání akce:
VOŠ Jabok, Salmovská 8, Praha 2
Podrobný popis:
Rozvoj profesních dovedností při práci s klientem (obzvláště při navazování a udržení spolupráce). Reflektované využívání vlastní motivace k práci a při práci s klientem. Porozumění vztahu motivace, potřeb a hodnot. Praktické využití v práci s klienty a zlepšování vlastních komunikačních dovedností při získávání klienta ke spolupráci.
Obsah kurzu:
- Základní pojmy spojené s motivací.
- Portrét nemotivovaného klienta.
- Vlastní motivace v životě.
- Pomoc a kontrola jako cesty k navázání a udržení spolupráce.
- Nácviky vedení rozhovoru s komentáři a korekcí.
- Reflexe změn, revize cílů.
- Vlastní motivace k práci s klienty.
- Motivace, potřeby a hodnoty klientů.
- Zdroje klientů.
- Nácviky vedení rozhovoru v modelové situaci s komentáři a korekcí.
Více info a přihlášky na: https://www.jabok.cz/cs/dalsi-vzdelavani/komunikace-s-nemotivovanym-klie...
Pořadatel:
Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická