HRANICE VE VZTAHU S KLIENTEM A PRÁCE S LIMITY KLIENTA

Datum: 
Čtvrtek, 6. Říjen 2016 - 9:00 - Pátek, 7. Říjen 2016 - 16:00
Místo konání akce: 
Praha
Stručný popis: 

(16 hodin)

(kurz akreditovaný MPSV - 2016/0021-PC/SP/VP)

Podrobný popis: 

Obsah kurzu:

 Hranice v práci s klientem a psychohygiena.

 Překračování hranic a jejich vliv na úspěch práce s klientem.

 Limity klientů a vztah pracovníka k nim.

 Objektivní a subjektivní limity klientů.

 Jak aktivizovat klienta a přitom ho nestresovat nucením k překonávání jeho hranic.

Zažijete:

 Diskuse a řešení konkrétních případů účastníků.

 Modelové situace reflektované ostatními účastníky i lektory.

 Nezbytné množství teorie.

Pro koho je kurz určen: Pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky, vedoucí

pracovníky, pro všechny, kdo se dostávají do kontaktu s klienty a potřebují mít vztahy, které

umožní kvalitní poskytování služby.

PROČ KURZ O HRANICÍCH A LIMITECH KLIENTŮ

 Být si vědom hranice ve vztahu ke klientům je základem pro uvědomění si vlastní role

pracovníka

 Vědomá práce s hranicemi ve vztahu ke klientovi může pomoci předcházet syndromu

vyhoření

 Limity klientů jsou zároveň limity naší spolupráce

 Nereálná očekávání od klientů či sebe samého pracovníka ničí

 Podceňování klienta negativně ovlivňuje vztah s ním a úspěch spolupráce

Kdy a kde: 6. – 7. 10. 2016, Praha (místo bude upřesněno přihlášeným účastníkům),

Za kolik: 2 800,- Kč /účastníka (cena zahrnuje práci dvou lektorů po celou dobu konání kurzu,

pronájem místnosti pro školení, drobné občerstvení)

Přihlášky vyplňujte v elektronickém formuláři do 28. 9. 2016 na adrese http://proutek-vzdelavani.cz/?page_id=30

Pro více informací můžete kontaktovat Martinu Fišerovou – martina@proutek.cz,

tel.: 777 751 495 

Pořadatel: 
Proutek, o. s.