(16 hodin)
(kurz akreditovaný MPSV - 2016/0021-PC/SP/VP)
Obsah kurzu:
Hranice v práci s klientem a psychohygiena.
Překračování hranic a jejich vliv na úspěch práce s klientem.
Limity klientů a vztah pracovníka k nim.
Objektivní a subjektivní limity klientů.
Jak aktivizovat klienta a přitom ho nestresovat nucením k překonávání jeho hranic.
Zažijete:
Diskuse a řešení konkrétních případů účastníků.
Modelové situace reflektované ostatními účastníky i lektory.
Nezbytné množství teorie.
Pro koho je kurz určen: Pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky, vedoucí
pracovníky, pro všechny, kdo se dostávají do kontaktu s klienty a potřebují mít vztahy, které
umožní kvalitní poskytování služby.
PROČ KURZ O HRANICÍCH A LIMITECH KLIENTŮ
Být si vědom hranice ve vztahu ke klientům je základem pro uvědomění si vlastní role
pracovníka
Vědomá práce s hranicemi ve vztahu ke klientovi může pomoci předcházet syndromu
vyhoření
Limity klientů jsou zároveň limity naší spolupráce
Nereálná očekávání od klientů či sebe samého pracovníka ničí
Podceňování klienta negativně ovlivňuje vztah s ním a úspěch spolupráce
Kdy a kde: 6. – 7. 10. 2016, Praha (místo bude upřesněno přihlášeným účastníkům),
Za kolik: 2 800,- Kč /účastníka (cena zahrnuje práci dvou lektorů po celou dobu konání kurzu,
pronájem místnosti pro školení, drobné občerstvení)
Přihlášky vyplňujte v elektronickém formuláři do 28. 9. 2016 na adrese http://proutek-vzdelavani.cz/?page_id=30
Pro více informací můžete kontaktovat Martinu Fišerovou – martina@proutek.cz,
tel.: 777 751 495