HRANICE VE VZTAHU S KLIENTEM A PRÁCE S LIMITY KLIENTŮ

Datum: 
Čtvrtek, 17. Březen 2016 - 9:00 - Pátek, 18. Březen 2016 - 16:00
Místo konání akce: 
Diakonická akademie, Belgická 374/22, Praha 2
Stručný popis: 

16 hodin

(kurz akreditovaný MPSV - 2012/0255-PC/SP/VP)

Obsah kurzu:

  • Hranice v práci s klientem a psychohygiena.
  • Překračování hranic a jejich vliv na úspěch práce s klientem.
  • Limity klientů a vztah pracovníka k nim.
  • Objektivní a subjektivní limity klientů.
  • Jak aktivizovat klienta a přitom ho nestresovat nucením k překonávání jeho hranic.
Podrobný popis: 

Zažijete:

  • Diskuse a řešení konkrétních případů účastníků.
  • Modelové situace reflektované ostatními účastníky i lektory.
  • Nezbytné množství teorie.

Pro koho je kurz určen: Pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky, vedoucí pracovníky, pro všechny, kdo se dostávají do kontaktu s klienty a potřebují mít vztahy, které umožní kvalitní poskytování služby.

 

PROČ KURZ O HRANICÍCH A LIMITECH KLIENTŮ

  • Být si vědom hranice ve vztahu ke klientům je základem pro uvědomění si vlastní role pracovníka
  • Vědomá práce s hranicemi ve vztahu ke klientovi může pomoci předcházet syndromu vyhoření
  • Limity klientů jsou zároveň limity naší spolupráce
  • Nereálná očekávání od klientů či sebe samého pracovníka ničí
  • Podceňování klienta negativně ovlivňuje vztah s ním a úspěch spolupráce

Za kolik: 2 800,- Kč /účastníka (cena zahrnuje práci dvou lektorů po celou dobu konání kurzu, pronájem místnosti pro školení, drobné občerstvení)

Přihlášky vyplňujte v elektronickém formuláři do 10. 3. 2016 na adrese http://proutek-vzdelavani.cz/?page_id=30

Pořadatel: 
Proutek, o. s.