Proč se někteří naši klienti nechovají tak, jak bychom očekávali? Přistupujeme my, jako sociální pracovníci, k našim klientům vždy tak, jak by si přáli oni? A je spíše výhodou nebo to obnáší nějaká rizika? „Budu měnit názory vždy, když se z něčeho poučím, to udělám i po tomto kurzu.“ účastník kurzu „Oceňuji, že jsem si mohla na většinu teorie přijít sama, skrze své zážitky.“
Klienti sociálních služeb mají různá omezení a to buď dočasná, nebo trvalá. Podle toho také využívají různých služeb, které sociální síť nabízí. Jaké to asi je být závislý na určité míře pomoci? Stalo se někdy i vám, že jste potřebovali pomoci? Proč se někteří naši klienti nechovají tak, jak bychom očekávali? Přistupujeme my, jako sociální pracovníci, k našim klientům vždy tak, jak by si přáli oni? A je spíše výhodou nebo to obnáší nějaká rizika, že se tak někdy nechováme? Na kurzu budeme společně hledat způsoby přínosné interakce s klienty i s veřejností.
DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/