(16 hodin)
(kurz akreditovaný MPSV - 2016/0427-SP)
Potřebujete se naučit základy pro vedení poradenského rozhovoru v rámci sociálního
V kurzu „Jak vést rozhovor v sociálním poradenství“ získáte:
seznámení se základní strukturou poradenského rozhovoru
dovednosti pro zmapování situace klienta a pro formulaci zakázky pro vaši spolupráci
náhled na možnosti i limity spolupráce s klienty v rámci sociálního poradenství
nácvik poradenských rozhovorů s využitím osvědčených komunikačních „vychytávek“
praktický nácvik zvládání obtížných momentů při spolupráce s klienty
Kurz obsahuje teoretické i praktické bloky a účastníci mají možnost při nácviku pracovat přímo se
situacemi, které s klienty v poradenství již sami zažili.
Kdy a kde: 21. – 22. 9. 2016, Praha - centrum (místo bude upřesněno přihlášeným účastníkům)
Za kolik: 2800,- Kč /účastníka (cena zahrnuje práci dvou lektorů po celou dobu konání kurzu,
pronájem místnosti pro školení, drobné občerstvení)
Přihlášky vyplňujte v elektronickém formuláři do 12. 9. 2016 na adrese http://proutek-vzdelavani.cz/?page_id=30
Pro více informací můžete kontaktovat Martinu Fišerovou – martina@proutek.cz,
tel.: 777 751 495