Zátěžové situace, hádky, útoky na vlastní názory či na svoji osobu zažil ve svém životě patrně každý. Od prvních momentů takovýchto střetů si uvědomujeme náročnost a vypjatost obdobných chvil a zrovna tak nám bývá jasné, že se ocitáme na „opačném břehu“, než je náš rozčilený oponent. Jsme si ale jisti tím, zda se dokážeme v konfliktu i po jeho odeznění zorientovat, vnímat bez předpojatosti a našich vlastních výkladů věcnou podstatu sporu a odhadnout správně, kdy se v pozadí úmyslů aktérů komunikace skrývá třeba chuť námi manipulovat? Kurz Vám představí způsoby, jak v konfliktu postupovat se zřetelem k cílům, jichž chceme dosáhnout, a strategie, jimiž dokážeme z konfliktu získat maximum pozitiv. Vyzkoušejte si, že řešení konfliktní situace se může stát přínosem, z něhož budete v budoucnu těžit pro kvalitu Vašich dalších profesních i osobních vztahů.
Pro koho je kurz určen a jakou formou probíhá?
- Pro pracovníky sociálních oblastí, pedagogické pracovníky a vychovatele, účastníky dobrovolnických aktivit v náročných situacích i všechny zájemce o konfrontační komunikaci, jejímž cílem není se konfliktům vyhýbat, ale umět jimi dobře projít a správně jejich přínos zúročit.
- Kurz má podobu interaktivního semináře.
Co je obsahem kurzu?
- Agresivní, asertivní, submisivní – vyznáme se vůbec správně v rozdílech?
- Rozhovory s respektem – dobře poslouchat je mnohem více než dobře říkat.
- Desatero asertivních dovedností – kde máme já i můj oponent své limity?
- Proč nám řeč těla pomůže odhalit lži a nefér jednání?
- Také nemáte rádi manipulaci? Tipy a účinné kroky k odolávání nátlaku.
- Konflikt – prostředek řešení problému i cesta k osobnímu zrání.
Co se během kurzu naučíte?
- Rozšíříte si Vaše představy o tom, jak reagovat za okolností, kdy musíme jednat s osobami, jejichž chování vede k vyhrocení stavu a ke konfliktu.
- Zpřehlednite způsoby možností vyjednávání v tzv.“ zablokované komunikaci“ či jinak ztížené situaci a procvičíte postupy pro tzv. vyjednávací strategie konfliktního rozhovoru.
- Získáte zkušenosti užitečné pro zvládání problematických momentů a vytvoříte si zásobu „první pomoci“ pro situace, kdy nás konflikt dokáže pořádně „vykolejit“.
- Procvičíte si pod vedením zkušené lektorky vlastní přístup k řešení náročných situací před kamerou.
Jak se přihlásit?
Více informací o kurzu naleznete zde: http://www.neziskovky.cz/kurzy/index.php?AS=&ACT=kurz_detail&idkurzu=736.
Pro přihlášení, prosím, vyplňte přihlášku tamtéž.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese kurzy@neziskovky.cz nebo na telefonním čísle 605 276 326.