kurz Efektivní komunikace se žadatelem o sociální službu - Praha

Datum: 
Čtvrtek, 11. Květen 2017 - 9:00 - Pátek, 12. Květen 2017 - 16:30
Místo konání akce: 
DA Praha, Belgická 22, Praha 2
Stručný popis: 

„První dojem dvakrát neuděláš“, říkaly naše babičky, a v sociálních službách to platí dvojnásob. Jednání se zájemcem (standard č. 3) bývá velmi často tímto prvním kontaktem a může zásadním způsobem ovlivnit další průběh služby – ať pozitivně nebo negativně – i dobré jméno pracovníka a zařízení na veřejnosti.

Pracovník, který umí vést rozhovor klidně a v příjemné atmosféře, cíleně, umí se správně zeptat a aktivně naslouchat, získá velmi rychle všechny informace, které potřebuje k profesionálnímu posouzení, zda je pro zájemce požadovaná služba vhodná, i k nastavení individuálního plánu případného budoucího klienta (propojení standardu č. 3 a 5).  V kurzu, který vede zkušená lektorka a inspektorka kvality, je maximálně 12 účastníků, aby byl dostatek prostoru si všechno, o čem se budete učit, prakticky vyzkoušet a natrénovat.

Podrobný popis: 

Co se v kurzu naučíte:

  • ujasníte si a přesně pochopíte požadavky kritérií standardu č. 3
  • prakticky si vyzkoušíte vedení rozhovoru se zájemcem a získáte tipy, jak efektivně a rychle zmapovat jeho skutečné potřeby
  • na základě zjištěných informací dokážete pro zájemce vybrat nejvhodnější službu a profesionálně mu poradit
  • dozvíte se, jak využít získané informace pro základ individuálního plánu případného budoucího klienta
  • budete profesionálnější, ušetříte čas a podpoříte dobré jméno svého zaměstnavatele

Pro koho je kurz určen:

  • pro sociální pracovníky
  • pro vedoucí pracovníky

 

Rozsah kurzu: 16 hodin (2 dny)

Počet účastníků v kurzu: 8 – 12

Akreditace: MPSV

Lektoři:  Mgr. Lucie Bicková, inspektorka kvality

Cena kurzu: 2.940 Kč

Více informací a možnost přihlášení zde.

 

Pořadatel: 
Diakonická akademie s.r.o., www.vzdelavani.diakonie.cz