„První dojem dvakrát neuděláš“, říkaly naše babičky, a v sociálních službách to platí dvojnásob. Jednání se zájemcem (standard č. 3) bývá velmi často tímto prvním kontaktem a může zásadním způsobem ovlivnit další průběh služby – ať pozitivně nebo negativně – i dobré jméno pracovníka a zařízení na veřejnosti.
Pracovník, který umí vést rozhovor klidně a v příjemné atmosféře, cíleně, umí se správně zeptat a aktivně naslouchat, získá velmi rychle všechny informace, které potřebuje k profesionálnímu posouzení, zda je pro zájemce požadovaná služba vhodná, i k nastavení individuálního plánu případného budoucího klienta (propojení standardu č. 3 a 5). V kurzu, který vede zkušená lektorka a inspektorka kvality, je maximálně 12 účastníků, aby byl dostatek prostoru si všechno, o čem se budete učit, prakticky vyzkoušet a natrénovat.
Co se v kurzu naučíte:
- ujasníte si a přesně pochopíte požadavky kritérií standardu č. 3
- prakticky si vyzkoušíte vedení rozhovoru se zájemcem a získáte tipy, jak efektivně a rychle zmapovat jeho skutečné potřeby
- na základě zjištěných informací dokážete pro zájemce vybrat nejvhodnější službu a profesionálně mu poradit
- dozvíte se, jak využít získané informace pro základ individuálního plánu případného budoucího klienta
- budete profesionálnější, ušetříte čas a podpoříte dobré jméno svého zaměstnavatele
Pro koho je kurz určen:
- pro sociální pracovníky
- pro vedoucí pracovníky
Rozsah kurzu: 16 hodin (2 dny)
Počet účastníků v kurzu: 8 – 12
Akreditace: MPSV
Lektoři: Mgr. Lucie Bicková, inspektorka kvality
Cena kurzu: 2.940 Kč
Více informací a možnost přihlášení zde.