Dostáváte se s klienty do konfliktních situací, protože každý chcete něco jiného? Bude hledat konkrétní řešení příběhů vašich klientů. „Ocenila jsem nové techniky komunikace s opatrovníkem, zkusím to využít v praxi.“ účastník kurzu
Dostáváte se s klienty do konfliktních situací, protože každý chcete něco jiného? Máte dojem, že jste ve spolupráci s klientem ve slepé uličce a nevíte jak dál? Zlobíte se na klienty, že nevidí vaši snahu jim pomoci? Nemáte čas se zastavit a reflektovat svou práci? Pojďme se společně věnovat situacím, které vám dělají obtíže při práci s klienty. Kurz se bude zabývat základními otázkami a tématy užitečné spolupráce s klienty. Bude zaměřen na konkrétní případy, příběhy vašich konkrétních klientů. Proto bude zapotřebí, abyste si připravili konkrétní popis vaší úspěšné či neúspěšné práce s klientem a otázky, na které chcete hledat společně s kolegy a s lektorkou odpovědi.
Lektorka: Světlana Pokorná Vrablecová
REGISTRACE ON LINE:
http://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/prihlaseni-na-kurz/
VÍCE O KURZU:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/Kazuisticky-seminar-reseni-obtiznych-situaci-pri-spolupraci-s-klientem/
DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY: http://vzdelavani.akcecihla.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:
http://vzdelavani.akcecihla.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/