Kazuistický seminář - řešení obtížných situací při spolupráci s klientem
Lektorka: Svetlana Pokorná, Vrablecová
Uzávěrka přihlášek – 5.4.2016
Č. akreditace MPSV: 2013/1402-PC/SP/VP/PP vydáváme certifikát o absolvování s celostátní platností
KURZ MŮŽEME ZA VYHODNĚJŠÍCH CENOVÝCH PODMÍNEK ŠKOLIT I U VÁS V ORGANIZACI.
NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT !!!
Inforamce o organizaci: ww.portus.cz/vzdelavani
Portus Praha, zú, kontakt: masopustova@portus.cz, tel: 773920998
ANOTACE KURZU
Dostáváte se s klienty do konfliktních situací, protože každý chcete něco jiného? Máte dojem, že jste ve spolupráci s klientem ve slepé uličce a nevíte jak dál? Zlobíte se na klienty, že nevidí vaši snahu jim pomoci? Nemáte čas se zastavit
a reflektovat svou práci? Pojďme se společně pověnovat situacím, které vám dělají obtíže při práci s klienty. Kurz se bude zabývat základními otázkami a tématy užitečné spolupráce s klienty. Bude zaměřen na konkrétní případy, příběhy vašich konkrétních klientů. Proto bude zapotřebí, abyste si připravili konkrétní popis vaší úspešné či neúspěšné práce s klientem a otázky, na které chcete hledat společně s kolegy a s lektorkou odpovědi.
CO ŘEKLI O KURZECH ÚČASTNÍCI
„Uvědomila jsem si, že je potřeba dívat se na všechno různými způsoby i očima toho, koho se situace týká, dívat se jeho očima a uznat, že to co dělá, má pro něj nějaký smysl.“
„Ocenila jsem nové techniky komunikace s opatrovníkem, zkusím to využít v praxi.“
„ Teď už vím, jak argumentovat a obhajovat svoji práci.“
„Změnila sem názor na některé klienty a jejich opatrovníky.“
„Nenapadlo mě, že pro mně jasné věci, nemusí být tak samozřejmé i pro ostatní.“