Jednodenní kurz (8 hodin), akreditace MPSV.
Mimořádná letní nabídka: každý druhý účastník z organizce má 50% slevu.
Jak pracovat s agresivním klientem? Tuto otázku řeší většina pracovníků z oblasti sociálních služeb. Klienti i pracovníci pociťují občas agresi vůči druhým nebo vůči svému okolí. A klienti jsou často velmi citliví na projevy skryté agrese pracovníků.
V kurzu se naučíte, jak rozpoznat vlastní skrytou agresi při práci s klientem, jak ji řešit a jak jí předcházet. Porozumíte příčinám a projevům agrese u klienta a osvojíte si postupy práce s agresivním klientem v náročné situaci.
Co se v kurzu naučíte:
- rozpoznat vlastní agresi při práci s agresivním klientem a „zvědomit“ ji
- definovat otevřenou a skrytou agresi, pracovat se svou vlastní vnitřní agresí
- určit a využívat, co mi (pracovníkovi) pomáhá při zvládání vlastní agrese, a předcházet tak vlastní skryté agresi vůči klientovi
- vhodně reagovat na agresi klienta – nedělat to, co agresi podporuje, dělat to, co agresi tlumí
- předcházet agresi klienta
- používat jednoduchá relaxační antistresová cvičení
Rozsah: 8 hodin (1 den)
Akreditace: MPSV
Doporučený počet účastníků: 8–12
Lektoři: Petra Třešňáková
Mimořádná srpnová cena: 1. přihlášený - 1580 Kč + 2. přihlášený - 790 Kč
Více informací o kurzu a možnost přihlášení zde.