Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek? „Po kurzu mám pocit, že se vždy budu umět dozvědět, co budu potřebovat“ účastník kurzu.
TEXT VÍCE: Vnímáte, že mluvíte při setkáních s klientem víc než klient, protože nemáte správné otázky? Místo toho, aby klient přemýšlel a hledal řešení sám, mu řešení vymyslíte, protože je to rychlejší, ale ne vždy to pak funguje? Inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek najdete spolu s námi na našem kurzu. Na kurzu se společně zamyslíme a zrevidujeme způsoby vedení rozhovoru s klienty, formu a způsob doptávání se při práci s nimi.
Lektor/ka: Světlana Pokorná, Vrablecová
Uzávěrka přihlášek: 6. 5. 2019
DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/
PŘIHLAŠTE SE NA KURZ:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/prihlaseni-na-kurz/
FB: https://www.facebook.com/vzdelavani.portus.1
Odkaz na událost na FB https://www.facebook.com/events/2274302036132249/
Kontakt: Lucie Masopustová, vzdelavani@portus.cz, 773 920 998