PRAHA ● 28.-29.4.2016 ● 9.00 - 16.30hod ● 2700kč●2 dny, tzn.16hod
Umění ptát se při rozhovoru s klientem
Lektorka: Svetlana Pokorná, Vrablecová
Uzávěrka přihlášek- 19.4.2016
Č. akreditace MPSV: 2013/1401-PC/SP/VP/PP vydáváme certifikát o absolvování s celostátní platností
KURZ MŮŽEME ZA VYHODNĚJŠÍCH CENOVÝCH PODMÍNEK ŠKOLIT I U VÁS V ORGANIZACI.
NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT !!!
Inforamce o organizaci: ww.portus.cz/vzdelavani
Portus Praha, zú, kontakt: masopustova@portus.cz, tel: 773920998
ANOTACE KURZU
Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Vnímáte, že mluvíte při setkáních s klientem víc než klient, protože nemáte správné otázky? Místo toho, aby klient přemýšlel a hledal řešení sám, mu řešení vymyslíte, protože je to rychlejší, ale ne vždy to pak funguje? Inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek najdete spolu s námi na našem kurzu. Na kurzu se společně zamyslíme a zrevidujeme způsoby vedení rozhovoru s klienty, formu a způsob doptávání se při práci s nimi.
CO ŘEKLI O KURZECH ÚČASTNÍCI
„Jsem překvapená z řízené komunikace s klienty, z nabízení konkrétního řešení jejich problémů.“
„Rozhovor lze vést i jinak, než jsem zvyklá, pokud se využívají správné otázky, rychleji se dostaneme k zakázce klienta.“
„Ocenila jsem praktické ukázky rozhovoru s problémovým klientem.“
„Poznatky z kurzu zužitkuji i v osobním životě, hned vyzkouším, jestli to funguje i na partnera.“
„V rozhovoru je důležité se zastavit a uvědomit si, kde jsem a co chci docílit.“
„Po kurzu mám pocit, že se vždy budu umět dozvědět, co budu potřebovat.“