KURZ Umění ptát se při rozhovoru s klientem PRAHA

Datum: 
Čtvrtek, 28. Duben 2016 - 9:00 - Pátek, 29. Duben 2016 - 16:30
Místo konání akce: 
PRAHA ● 28.-29.4.2016 ● 9.00 - 16.30hod ● 2700kč●2 dny, tzn.16hod
Stručný popis: 

 

PRAHA  ● 28.-29.4.2016 ● 9.00 - 16.30hod ● 2700kč●2 dny, tzn.16hod

Umění ptát se při rozhovoru s klientem

Lektorka: Svetlana Pokorná, Vrablecová 

Uzávěrka přihlášek- 19.4.2016

Č. akreditace MPSV: 2013/1401-PC/SP/VP/PP vydáváme certifikát o absolvování s celostátní platností

ON LINE PŘIHLÁŠKA

Více informací o kurzu

Všechny otevřené kurzy

 

KURZ MŮŽEME ZA VYHODNĚJŠÍCH CENOVÝCH PODMÍNEK ŠKOLIT I U VÁS V ORGANIZACI.

NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT !!!

 

Inforamce o organizaci:  ww.portus.cz/vzdelavani

Portus Praha, zú, kontakt: masopustova@portus.cz, tel: 773920998

 

Podrobný popis: 

 

ANOTACE KURZU 

Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Vnímáte, že mluvíte při setkáních s klientem víc než klient, protože nemáte správné otázky? Místo toho, aby klient přemýšlel a hledal řešení sám, mu řešení vymyslíte, protože je to rychlejší, ale ne vždy to pak funguje? Inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek najdete spolu s námi na našem kurzu. Na kurzu se společně zamyslíme a zrevidujeme způsoby vedení rozhovoru s klienty, formu a způsob doptávání se při práci s nimi.  

 

CO ŘEKLI O KURZECH ÚČASTNÍCI

 

„Jsem překvapená z řízené komunikace s klienty, z nabízení konkrétního řešení jejich  problémů.“

„Rozhovor lze vést i jinak, než jsem zvyklá, pokud se využívají správné otázky, rychleji se dostaneme k zakázce klienta.“

„Ocenila jsem praktické  ukázky rozhovoru s problémovým klientem.“

„Poznatky z kurzu zužitkuji i v osobním životě, hned vyzkouším, jestli to funguje i na partnera.“

„V rozhovoru je důležité se zastavit a uvědomit si, kde jsem a co chci docílit.“

„Po kurzu mám pocit, že se vždy budu umět dozvědět, co budu potřebovat.“

 

Pořadatel: 
Portus Praha, zú, kontakt: masopustova@portus.cz, tel: 773920998