Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek?
Cílem kurzu je porozumět tomu, že všichni lidé jednají na základě vlastního stereotypního chování. Kurz je založen na uceleném vzdělávacím procesu týkající se osobního a sociálního vzdělávání, kde se účastníci učí pomocí aktivní účasti.. Kurz Vám nabídne postup v pěti praktických krocích, v nichž se dozvíte, jak včas rozeznat nebezpečí a vyhnout se pastím v komunikační divočině. Získáte přehled, v čem si musíte dát na sebe extra bacha. Ukotvíte si manévr jak se nenechat lapit do léčky a sežrat divokou šelmou pocitů. „Nevěděl jsem, že konflikt jde řešit souhrou“ účastník.
Lektor/ka: Daniel Kaucký
- Uzávěrka přihlášek: 15. 5. 2019
DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/
PŘIHLAŠTE SE NA KURZ:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/prihlaseni-na-kurz/
Odkaz na událost na FB https://www.facebook.com/events/2274302036132249/
Kontakt: Lucie Masopustová, vzdelavani@portus.cz, 773 920 998