Datum:
Čtvrtek, 23. Listopad 2017 -
9:00 - 16:30
Místo konání akce:
DA Praha, Belgická 22, Praha 2
Stručný popis:
Jednodenní kurz (8 hodin), akreditace MPSV.
Jak pracovat s agresivním klientem? Tuto otázku řeší většina pracovníků z oblasti preventivních sociálních služeb. Agrese na straně klientů je jednak nepříjemná a negativně ovlivňuje klima poskytované služby, jednak může být i nebezpečná jak pro pracovníky, tak i pro ostatní klienty.
Těžiště kurzu, který vede lektor se zkušeností v nízkoprahovém zařízení, spočívá v nácviku řešení praktických modelových situací a ve sdílení dobré praxe ze služeb prevence.
Podrobný popis:
Co se v kurzu naučíte:
- vymezíte si, co je to agresivní chování, jak se může projevovat, a ujasníte si, proč se lidé chovají agresivně
- dozvíte se, jak lze některým projevům agrese ve vaší službě předcházet
- naučíte se, jak akutní projevy agrese vyhodnocovat a jak na ně vhodně, podle konkrétní situace, reagovat
- osvojíte si některé metody, které pomáhají snížit agresi v konfliktu
- ukážete si, jak incidentní situace konstruktivně rozebrat a jak jejich závěry využít v krizových plánech
- získáte větší jistotu pro práci s agresí a snížíte svoji hladinu stresu
Rozsah kurzu: 8 hodin (1 den)
Počet účastníků v kurzu: 8–12
Akreditace: MPSV
Lektor: Bc. Jiří Šmahlík
Cena kurzu: 1.640 Kč
Více informací a možnost přihlášení zde.
Pořadatel:
Diakonická akademie s.r.o., www.vzdelavani.diakonie.cz