80 hodin, 5 x 2 dny
Manažerskou akademii jsme koncipovali na základě zkušeností se systematickým vzděláváním manažerů v komerční oblasti a do MA jsme převzali to, co se nejlépe osvědčilo a co v praxi funguje. I většina lektorů je vybrána tak, aby měli zkušenosti jak s komerční, tak i se sociální oblastí, což považujeme za velmi důležité. Kurzy jsou interaktivní s minimem teorie, hodně věcí si účastníci vyzkoušejí formou her a cvičení.
Manažerskou akademii tvoří 4 dvoudenní kurzy a 2 jednodenní kurzy.
Témata:
1. Osobnost a role manažera (16 hodin)
Lektorka: Mgr. Zdena Tmějová
- dokážete si vymezit svoji roli manažera a odlišit ji od dalších rolí na pracovišti
- zjistíte, jaký jste typ osobnosti podle testu MBTI a ujasníte si svoje silné a slabé stránky
- zjistíte, jak reagujete v manažerské zátěži
- zhodnotíte svůj manažerský potenciál v praxi a s pomocí lektora si vytvoříte strategii svého rozvoje
- posílíte svoje sebevědomí, motivaci, přirozenou autoritu a manažerskou sebejistotu
2. Vedení týmu a motivace (16 hodin)
Lektorka: Ing. Helena Chvátalová
- získáte ucelenou představu o úspěšném vedení pracovního týmu
- identifikujete svůj preferovaný styl řízení a naučíte se efektivněji uplatňovat svoje manažerské dovednosti
- dozvíte se, jak rozvíjet a nefinančně motivovat svůj tým
- dokážete hledat alternativní přístupy ke zvládání obtížných situací v týmu a vyvarujete se chyb a omylů
3. Komunikace vedoucího pracovníka nejen s podřízenými (16 hodin)
Lektorka: Mgr. Patricie Chvojková
- naučíte se zadávat úkoly podřízeným metodou SMART - metodou, která - pokud se správně používá - funguje a - přináší výsledky
- dozvíte se, jak plnění úkolů přiměřeně kontrolovat
- natrénujete si motivační zpětnou vazbu
- dozvíte se a vyzkoušíte si, jak chválit a jak konstruktivně kritizovat své podřízené
- posílíte svoji dovednost zvládat nepříjemné situace s podřízenými (a s nepříjemnými podřízenými)
- získáte větší jistotu při komunikaci a snížíte hladinu stresu
4. Time Management a delegování (16 hodin)
Lektor: Mgr. Josef Tůša
- získáte přehled, jak doopravdy trávíte svůj čas a najdete svoje časové rezervy
- naučíte se stanovit své pracovní i životní priority a efektivně s nimi pracovat - dokážete zvládat to, co je podstatné a důležité
- dozvíte se, jak plánovat a jak to udělat, aby plánování fungovalo
- naučíte se delegovat (a dozvíte se, že mezi delegováním a zadáváním úkolů je velmi podstatný rozdíl)
5. Psaní dokumentace (8 hodin)
Lektorka: Mgr. Eva Provazníková
- formální úprava dokumentace, vhodné a nevhodné formulace
- poslání a způsoby vyhodnocování kvality poskytované skužby (st.1 a15)
6. Vedení porad (8 hodin)
Lektorka: Ing. Helena Chvátalová
- naučíte se rozlišovat jednotlivé typy porad, jejich účel a specifické cíle
- seznámíte se se zásadami efektivní porady a dozvíte se, jak takovou poradu připravit
- vyzkoušíte si vedení porady v praxi
- získáte řadu tipů pro řešení náročných situací při poradě (jak na obtížné účastníky, co dělat, když jsou účastníci pasivní, jak zařídit, aby příspěvky byly skutečně k věci, apod.)
Počet účastníků v kurzu: 8–12
Více informací a možnost přihlášení zde.