- Jaké jsou kompetence asistenta pedagoga? Jaká je jeho role ve třídě?
- Kdo žáka se znevýhodněním hodnotí a kdo mu vysvětluje učivo?
- Jak spolu budeme ve třídě komunikovat?
- Kdo jedná s rodiči?
- Jaké jsou kompetence asistenta pedagoga? Jaká je jeho role ve třídě?
- Kdo žáka se znevýhodněním hodnotí a kdo mu vysvětluje učivo?
- Jak spolu budeme ve třídě komunikovat?
- Kdo jedná s rodiči?
Obecně prospěšná společnost Rytmus Vás zve na seminář, kde na všechny výše uvedené otázky a ještě mnoho dalších, týkajících se týmu pedagog - asistent, budeme společně hledat odpověď.
Seminář nabízí učitelům a asistentům v běžných školách informace i zkušenosti, jaké jsou výhody efektivní spolupráce a komunikace mezi oběma pedagogickými pracovníky během náročného procesu práce ve třídě se začleněným žákem.
Seminář je veden prožitkovou formou.
Dobře fungující tým pedagog a jeho asistent je základem pro začlenění dítěte s postižením. A nejen to, pokud tým dobře funguje, pak se daří dobře celé třídě. Mají z toho prospěch všechny děti i my učitelé. V semináři si budeme vzájemně předávat zkušenosti i naslouchat příběhům z praxe.
Lektorka: Michaela Němcová
Více informací, online přihláška, platba na http://www.rytmus.org/rytmus/sites/File/kurzy/AP%2BP.pdf