Jak učit společně děti, které jsou rozdílných úrovní znalostí,povah, způsobů přemýšlení? Jak učit děti, aby učení bylo prospěšné všem dětem ve třídě? Jak naplánovat a zorganizovat výuku v inkluzivní třídě tak, aby pracovaly všechny děti? Jaké jsou efektivní vyučovací techniky? Jak se mám na takovou výuku připravit?
Aktivní učení znamená vytvořit prostor pro osobnost každého zúčastněného.
Obecně prospěšná společnost Rytmus zve učitele a další pedagogické pracovníky na seminář, kde se výše uvedenými otázkami budeme zabývat.
Jak učit společně děti, které jsou rozdílných úrovní znalostí,povah, způsobů přemýšlení? Jak učit děti, aby učení bylo prospěšné všem dětem ve třídě? Jak naplánovat a zorganizovat výuku v inkluzivní třídě tak, aby pracovaly všechny děti? Jaké jsou efektivní vyučovací techniky? Jak se mám na takovou výuku připravit?
Aktivní učení znamená vytvořit prostor pro osobnost každého zúčastněného.
Obecně prospěšná společnost Rytmus zve učitele a další pedagogické pracovníky na seminář, kde se výše uvedenými otázkami budeme zabývat.
Jak můžeme zapojit do výuky dítě s postižením?
Obsahem semináře je také nabídka způsobů, jak zapojit dítě se zdravotním, mentálním či kombinovaným znevýhodněním do výuky – v jaké míře, čase, jakými metodami.
Lektorka: Michaela Němcová
Více informací, online přihláška, platba na http://www.rytmus.org/rytmus/sites/File/kurzy/EVT.pdf