Napsat dobrý individuální plán - má to cenu?
Stojí to za tu námahu? V čem se to vyplatí? A komu?
Sestavení IVP však není jednoduché, pokud chceme, aby byl pro učitele vodítkem, jak děti vzdělávat. Individuální vzdělávací plán nemůže být „formální formulář“, ale živý dokument, který při dobrém nastavení bude učiteli ku pomoci.
Z IVP by učitel i rodič měli jasně vědět, co se bude žák učit a jakým způsobem.
Také jakým způsobem bude hodnocen.
Během kurzu se budeme zabývat také tím, jak efektivně definovat vzdělávací cíle vzhledem k individuálním potřebám žáků. Jak sestavit IVP tak, aby dosáhl formy nástroje, který vám pomůže při každodenní pedagogické práci se začleněným žákem.
Nelze vynechat, že se v rámci kurzu seznámíte s jedním z nástrojů Přístupu zaměřeného na člověka, který může být základem pro IVP.
Okruhy kurzu:
- legislativní a jiné dokumenty vztahující se k tvorbě IVP
- zjišťování potřeb žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- týmová spolupráce
- etapy tvorby IVP
- seznámení se s nástrojem Přístupu zaměřeného na člověka
- vyhodnocení kladů a možných úskalí práce s IVP
- reflexe postupu práce s IVP ve škole
Více informací - přihlášky, ceník naleznete na http://www.rytmus.org/rytmus/sites/File/kurzy/IVP_unor.pdf