Datum:
Středa, 2. Prosinec 2015 - 9:00 - Čtvrtek, 3. Prosinec 2015 - 16:30
Místo konání akce:
Praha
Podrobný popis:
UMĚNÍ PTÁT SE PŘI ROZHOVORU S KLIENTEM
9. 12. 2015 - 10. 12. 2015
9:00 - 16:30
2700Kč
Praha
Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Vnímáte, že mluvíte při setkáních s klientem víc než klient, protože nemáte správné otázky? Místo toho, aby klient přemýšlel a hledal řešení sám, mu řešení vymyslíte, protože je to rychlejší, ale ne vždy to funguje? Inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek najdete spolu s námi na našem kurzu. Na kurzu se společně zamyslíme a zrevidujeme způsoby vedení rozhovoru s klienty, formu a způsob doptávání se při práci s nimi.
více informací na
http://vzdelavani.akcecihla.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/Umeni-p...
- Lektor/ka: Svetlana Pokorná, Vrablecová
- Uzávěrka přihlášek: 30. 11. 2015
- Akreditace: MPSV 2013/1401-PC/SP/VP/PP
Pořadatel:
Lucie Masopustová masopustova@portus.cz gsm: +420 773 920 998, tel. +420 261 217 671, Portus Praha, z. ú.: Uruguayská 178/5, 120 00, Praha 2 - Vinohrady
Soubor: