UMĚNÍ PTÁT SE PŘI ROZHOVORU S KLIENTEM

Datum: 
Středa, 2. Prosinec 2015 - 9:00 - Čtvrtek, 3. Prosinec 2015 - 16:30
Místo konání akce: 
Praha
Podrobný popis: 

UMĚNÍ PTÁT SE PŘI ROZHOVORU S KLIENTEM

 9. 12. 2015 - 10. 12. 2015

 9:00 - 16:30

 2700Kč

 Praha

Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Vnímáte, že mluvíte při setkáních s klientem víc než klient, protože nemáte správné otázky? Místo toho, aby klient přemýšlel a hledal řešení sám, mu řešení vymyslíte, protože je to rychlejší, ale ne vždy to funguje? Inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek najdete spolu s námi na našem kurzu. Na kurzu se společně zamyslíme a zrevidujeme způsoby vedení rozhovoru s klienty, formu a způsob doptávání se při práci s nimi.  

 

více informací na  

http://vzdelavani.akcecihla.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/Umeni-p...

 

Pořadatel: 
Lucie Masopustová masopustova@portus.cz gsm: +420 773 920 998, tel. +420 261 217 671, Portus Praha, z. ú.: Uruguayská 178/5, 120 00, Praha 2 - Vinohrady