(16 hodin)
(kurz akreditovaný MPSV - 2016/0026-SP/VP)
Obsah kurzu:
Základní pravidla pro vedení porad.
Jak udělat zajímavou a výstižnou prezentaci před týmem a skupinou.
Základní facilitační techniky a jejich užití pro tým (brainstorming, práce ve
skupinkách...).
Pravidla pro vedení diskuse v týmu.
Náročné a konfliktní situace na poradách a způsoby jejich řešení.
Zažijete:
Modelové situace reflektované ostatními účastníky i lektory.
Praktický nácvik dovedností pro vedení porad.
Nezbytné množství teorie.
Pro koho je kurz určen: Pro vedoucí pracovníky v sociálních službách – vedoucí oddělení,
vedoucí služeb, ředitele, manažery a metodiky
PROČ PORADY A FACILITACE PRO MANAŽERY
Porady jsou základní formou práce s týmem
Způsob vedení porady zásadně určuje její výsledek a užitečnost
Uplatňování základních pravidel pro vedení porad zvyšuje pravděpodobnost úspěchu
porady
Facilitovat diskusi v týmu je nezbytné proto, aby se tým mohl na něčem dohodnout
Ozvláštnění porad použitím některé z aktivizačních technik může porady učinit
zábavnějšími a užitečnějšími
Kdy a kde: 12. – 13. 10. 2016, Praha - centrum (místo bude upřesněno přihlášeným
účastníkům)
Za kolik: 2 800,- Kč /účastníka (cena zahrnuje práci dvou lektorů po celou dobu konání
kurzu, pronájem místnosti pro školení, drobné občerstvení)
Přihlášky vyplňujte v elektronickém formuláři do 4. 10. 2016 na adrese http://proutek-vzdelavani.cz/?page_id=30
Pro více informací můžete kontaktovat Martinu Fišerovou – martina@proutek.cz,
tel.: 777 751 495