Zraňující komunikace s klientem - Víte jak si vzájemně neubližovat?

Datum: 
Čtvrtek, 5. Listopad 2020 - 9:30 - Pátek, 6. Listopad 2020 - 16:30
Stručný popis: 

Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek? 

PŘIHLÁSIT SE ONLINE  

Cílem kurzu je porozumět tomu, že všichni lidé jednají na základě vlastního stereotypního chování. Kurz je založen na uceleném vzdělávacím procesu týkající se osobního a sociálního vzdělávání, kde se účastníci učí pomocí aktivní účasti.. Kurz Vám nabídne postup v pěti praktických krocích, v nichž se dozvíte, jak včas rozeznat nebezpečí a vyhnout se pastím v komunikační divočině. Získáte přehled, v čem si musíte dát na sebe extra bacha. Ukotvíte si manévr jak se nenechat lapit do léčky a sežrat divokou šelmou pocitů. „Nevěděl jsem, že konflikt jde řešit souhrou“ účastník. 

DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:   
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/  
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:   
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/