Charitativní produkty, podpora lidí s hendikepem: Nikol Leitgeb vstupuje do udržitelného e-shopu Nakup na Dobro

Společnicí e-shopu s udržitelnými dárky Nakup na Dobro se stala významná osobnost české filantropie – influencerka a zakladatelka nadačního fondu Radovan, Nikol Leitgeb. Podílet se bude i na vývoji nových produktů s dobročinným přesahem od výrobců se zdravotním a sociálním znevýhodněním.
Projekt Nakup na Dobro vznikl před třemi lety pod křídly Asociace společenské odpovědnosti – největší iniciativy ESG a udržitelnosti v Česku. Za tu dobu nabídl zákazníkům stovky udržitelných produktů s unikátním designem, které vyrábí lidé s hendikepem v chráněných dílnách nebo sociálních podnicích z celého Česka. Zároveň mění myšlení firem a místo nepotřebných reklamních předmětů a firemních dárků jim nabízí kvalitní udržitelné produkty, které navíc pomáhají.
A tuto myšlenku a rozvoj celého e-shopu podpoří právě Nikol Leitgeb, která se stala jeho společnicí. Přidala se tak k Lucii Mádlové, zakladatelce Asociace společenské odpovědnosti, která za celou myšlenkou e-shopu stojí a nejen za svou průkopnickou činnost v udržitelnosti ji Forbes opakovaně řadí mezi nejvlivnější ženy Česka.
Nikol Leitgeb e-shop objevila společně se svým manželem Petrem náhodou, nadchly ji ale příběhy tvůrců s hendikepem, kterým výroba dárků dává příležitost zapojit se do pracovního trhu. Její nadšení vedlo k tomu, že se v roce 2024 stala společnicí firmy a chystá se spolupracovat na vývoji nových produktů. "Když jsem na Nakup na Dobro loni ...

 

Klíčová slova: