Každé prodané auto pomůže dětem, které v životě neměly štěstí

Padesát korun z jednoho prodaného vozu. Na první pohled zanedbatelná částka může pro rodiče dětí s postižením znamenat rozdíl mezi nouzí a důstojným životem. O spolupráci se značkou Kia i činnosti Nadace Naše dítě jsme si povídali s její ředitelkou Ivanou Kozákovou.

 Jak dlouho trvá vaše partnerství s automobilkou Kia?

Začalo v roce v roce 2009, takže letos to bude už 14 let. Kia patří k našim nejstabilnějším partnerům.

Jakou konkrétní podobu vaše spolupráce má?

Od automobilky dostaneme padesátikorunu z každého prodaného vozu. Nezdá se to mnoho, ale peníze se nasčítají. Dostáváme teď pravidelně zhruba půl milionu korun za rok. Značce se daří a naštěstí se jí dařilo i během covidu.

[BANNER=Caroda]Jak velkou roli hrají firemní partneři ve financování...

 

Klíčová slova: