Mastercard oslavuje inovaci pro nevidomé poutavým spotem

/ Petr Michl Někdy si na dobré věci musíte počkat. A platí to vlastně i pro více než minutu dlouhý spot společnosti Mastercard . Ten

díky popisnému voiceoveru funguje, i kdybyste ho jen poslouchali. Ostatně jeho cílovým publikem mají být ti se zrakovým omezením a hlavní hrdinkou spotu je nevidomá Marilee. Ta vychází ze svého bytu a potkává své známé na cestě do kavárny.  

A právě při placení poznáte problém, který jste pravděpodobně jako lidé se zdravým zrakem nepoznali.  

Jak jen rychle vytáhnout při placení naslepo z peněženky tu správnou kartu? Ano, embossovaný kód z karet vystupuje, ale když za vámi někdo ve frontě netrpělivě přešlapuje? Odpověď je ve své jednoduchosti geniální. Mastercard přidal na bok svých karet rozdílný výlisek pro ty, co jsou debetní, kreditní nebo předplacené. K zjištění, která je která, tak...

 

Klíčová slova: