Nadace Leontinka se spojuje s Nevidomou Barbie
Nadace Leontinka s pomocí Barbie ukazuje, jaký je každodenní život nevidomých.
U příležitosti Mezinárodního dne nevidomých, který připadá na 13. listopadu, se Nadace Leontinka spojuje se společností Mattel . Pomocí Nevidomé Barbie ukazuje, jak vypadá každodenní rutina nevidomých.
Barbie s bílou holí je součástí řady Fashionistas , která reflektuje společenskou rozmanitost. "Panenka má pomoci dětem se zrakovým hendikepem, aby během hraní mohly vyjadřovat samy sebe, a zároveň ostatním dětem umožňuje poznat svět nevidomých," vysvětluje Hana Fryšová , brand manažerka Barbie pro ČR.
"Děti, které se doposud se zrakově hendikepovanými nesetkaly, ale i dospělí si při hraní s nevidomou Barbie najednou uvědomí, že neví, jak by si bez zraku poradili," dodává Barbara Hucková , výkonná ředitelka Nadace Leontinka. Právě hra s panenkou může poodhalit, jak si lidé s vadou zraku upravují zevnějšek, volí oblečení nebo pracují s mobilním telefonem, který jim značně zjednodušuje orientaci ve veřejném...