Neslyšící a senioři se mohou obrátit na innogy, specialista zákaznického servisu zavolá zpět

Služba innogy pro neslyšící nabízí přepis mluveného slova do textové formy v reálném čase. Sluchově znevýhodnění zákazníci i senioři tak mohou snáze komunikovat s personálem innogy prostřednictvím linky na webu innogy.cz a ve vybraných zákaznických centrech.

Na webových stránkách innogy.cz zákazník klikne na piktogram pro neslyšící a napíše své telefonní číslo. Na něj mu zavolá specialista zákaznického servisu ze společnosti innogy, který díky telefonnímu spojení slyší, co zákazník říká.

Na lince je současně přítomen i zaměstnanec společnosti Transkript či TextCom. Ten přepisuje odpovědi specialisty z innogy, přičemž text se v reálném čase zobrazuje na monitoru zákazníkova počítače.

Bezplatná linka je dostupná v pracovních dnech od 9 do 18 hodin.

Klíčová slova: