Novinka RBP - telefonní hovory s přepisem do textové podoby!
Po úpravě webu pro hendikepované to je další aktivita, kterou RBP rozšířilo portfolio poskytovaných komunikačních služeb nejenom pro svoje kmenové pojištěnce. "Dvěstětřináctka" je tak prozatím jedinou zdravotní pojišťovnou, která v plném rozsahu komunikuje bez bariér.
Textový hovor s přepisem je určen hlavně pro seniory, pro pojištěnce s poruchami sluchu a neslyšící osoby vůbec, ale rovněž i pro cizince, kteří preferují psanou formu českého jazyka, a to každý pracovní den v době od 9 do 18 hodin.
Na webových stránkách RBP vpravo nahoře stačí kliknout na piktogram přeškrtnutého ucha a po zobrazení stránky vepsat do příslušné kolonky telefonní číslo klienta, který službu požaduje. Hovor s přepis se aktivuje příkazem "ZAVOLEJTE MI" a následnou písemnou výzvou k zahájení komunikace. Po celou dobu telefonování pak volající může sledovat přepis svého hovoru na...